سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه جلوگیری از نفوذ پافشاری بر ارزش‌ها و آرمان‌هاست / احمدی‌نژاد و روحانی قابل مقایسه نیستند


به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام حمید رسایی امشب در همایش بصیرتی راه‌های مقابله با نفوذ دشمن که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) در اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن در جامعه، پافشاری بر حفظ ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است با تابلوی دوستی و خیرخواهی در بطن جامعه نفوذ کرده و اهداف شوم خود را که همان براندازی نظام و ضربه زدن به ایران است، دنبال کند و در این راه از تمام امکانات، طرح‌ها و توطئه‌ها استفاده می‌کند.

رسایی بیان کرد: همانطور که شیطان تلاش می‌کند با برهم ریختن دستگاه محاسباتی انسان‌ها در آنها نفوذ کند، آمریکا نیز می‌کوشد با طرح‌های مختلف، دستگاه محاسباتی و مسئولین نظام را برهم بریزد و نظام و جامعه ما را به بیراهه بکشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: جنگ ما با آمریکا جنگ همیشگی است، مشکل آنها جمهوری اسلامی نیست، چراکه در همسایگی ما، پاکستان نیز جمهوری اسلامی دارد، مشکل آنها دموکراسی نیست، همه بهانه‌های آنها واهی و دروغ است، هدف آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

وی افزود: مشکل آنها بمب اتمی و انرژی هسته‌ای نیست، مشکل آنها عشق به رهبری، بسیج و ولایت فقیه است، بمب اتمی واقعی در کشور اسلامی ما، چادر خانم‌های این سرزمین است، طبیعی است که برنامه‌ریزی کنند، تا با ایجاد تغییر، دیدگاه و نگرش خواص و مسئولین عوض شود.

رسایی با اشاره به واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع)، تصریح کرد: شمر در شب عاشورا برای حضرت عباس (ع) امان‌نامه برد، چراکه قصد داشت تا ایشان را از امام حسین (ع) جدا کند و وحدت لشکر امام را برهم زند.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های دروغین مذهبی برای ترویج اسلام انگلیسی، گفت: در آیین انگلیس که سر بریدن مرغ در ملأعام، یک تبعیض و ترویج خشونت است، برای به انحراف کشیدن اسلام ناب محمدی، قمه‌زنی و زنجیرزنی با زنجیرهای تیغ‌دار را بلامانع می‌دانند و بر ترویج و تبلیغ آن تبلیغات فراوانی را به‌کار گرفته‌اند.

رسایی تأکید کرد: آنها درصددند تا با راه‌اندازی مراجع تقلید دروغین به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، در حال حاضر حتی یک شبکه علیه اسرائیل فعالیت نمی‌کند، هدف آنها حذف جمهوری اسلامی ایران است و در این راه حتی برای تربیت یک طلبه که برای آمریکا سر بدهد، ممکن است تا 50 سال سرمایه‌گذاری کنند.

وی تصریح کرد: دشمن به طرق مختلف برنامه‌ریزی می‌کند، تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کند، در جریان فتنه 88 عده‌ای از افراد فریب خوردند که واقعاً یار امام و دلسوز امام و نظام بودند، اما پایشان لغزید و به بیراهه رفتند و در برابر نظام ایستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همیشه تلاش می‌کند با استفاده از نیروهای خودی به افراد جامعه ضربه بزند، به‌طور مثال اگر آیت‌اللهی بگوید، دین از سیاست جداست، جامعه به بیراهه کشیده می‌شود.

 وی افزود: همه اهل بیت (ع) به دست کسانی شهید شدند که خود مسلمان بودند ولی بصیرت نداشتند، این یعنی خطر نفوذ در بین مسلمین وجود دارد و همه ما در معرض خطر هستیم، آخرین چیزی که می‌تواند ما را از تشنگی موقت سیراب و آگاه سازد، ولایت فقیه است.

رسایی تأکید کرد: انقلاب اسلامی اگر قرار باشد، روزی سرنگون شود، این امر قطعاً به دست کسانی انجام خواهد شد که سابقه انقلابی دارند اما عوض و دچار انحراف از مسیر اصلی انقلاب شده‌اند.

وی افزود: راه جلوگیری از نفوذ دشمن، بر اساس آیات و احادیث و روایت‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) این است که روی اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل خود ایستادگی و پافشاری کنیم.

سخنران این همایش تأکید کرد: این ذلت است که برخی از مسئولین به‌گونه‌ای رفتار کنند که اوباما و کری از آنها تعریف و تمجید کند، نفوذ در مسئولین صورت می‌گیرد و با عوض شدن آنها فتنه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برجام، بیان کرد: برجام متنی پر ابهام با ساختاری ضعیف و پیچیده و نامفهوم است اما رئیس‌جمهور و دیگران بر آن تأکید می‌کنند و ما را کذاب می‌خوانند، ما حاضر نیستیم دروغ بگوییم مردم باید بدانند که تحریم‌ها باقی مانده و باقی خواهد ماند.

رسایی افزود: راه جلوگیری از نفوذ دشمن در جامعه، پافشاری بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام است که با ترویج تفکر بسیجی در میان افراد مختلف جامعه می‌توان به این امر دست یافت.

وی با اشاره به دیگر توطئه‌های دشمن، تأکید کرد: نفوذ یعنی اینکه نگرش و دیدگاه برخی از مسئولین عوض شده یا اینکه حوصله مبارزه نداشته باشند و در برابر حملات دشمن ایستادگی نکنند.

این نماینده منتقد دولت تأکید کرد: احمدی‌نژاد و روحانی، قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و مقایسه آنها با هم مانند کاری بیهوده و اشتباه است، سنگ با شیشه قابل قیاس نیستند، ما در دولت قبل هم تذکر دادیم البته در برخی از مواقع هم از عملکرد دولت دفاع کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، همایش بصیرتی راه‌های مقابله با نفوذ دشمن امشب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی پایگاه مقاومت شهید مدنی حوزه 286 و پایگاه بسیج خواهران شهید مدنی، در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهرک مهدیه با حضور بسیجیان اسلامشهری برگزار شد که مورد استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و بسیجیان قرار گرفت و در خاتمه دو خانواده شهید مورد استقبال قرار گرفتند.

انتهای پیام/67021/گ40/ض1002

http://fna.ir/6D83BK


ویدیو مرتبط :
مقایسه احمدی نژاد و روحانی توسط کارشناس روس در VOA