سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنتاگون: انتشار فیلم گریه ملوان آمریکایی عصبانی‌کننده و غیرقابل پذیرش است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی نیروی دریایی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، انتشار فیلمی که یکی از تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های سرزمینی ایران را در حال گریه نشان می‌دهد «عصبانی‌کننده» و «غیرقابل‌قبول» خواند.

سازمان صدا و سیمای ایران، امروز، چهارشنبه در یک بخش خبری فیلمی را منتشر کرد که یکی از نظامیان آمریکایی متجاوز به آبهای سرزمینی ایران را در حال گریه نشان می‌دهد.

در همین فیلم، یک نظامی آمریکایی دیگر گفته ایرانی‌ها رفتار خوبی با نفرات بازداشتی داشته‌اند.

خبرگزاری فارس، ماه گذشته در خبری اختصاصی اعلام کرد سپاه پاسدان انقلاب اسلامی، ۹ تفنگدار آمریکایی مرد و یک تفنگدار زن را که وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بودند را بازداشت کرد. آنها کمتر از ۱۶ ساعت بعد آزاد شدند.

ایران ۹ ملوان مرد و یک ملوان زن سوار بر دو قایق گشتی نیروی دریایی آمریکا را روز سه شنبه هفته پیش در نزدیکی جزیره فارسی گرفت اما کمتر از ۱۶ ساعت بعد آزاد کرد.

انتهای پیام/

در حال تکمیل...

http://fna.ir/2TM4J3


ویدیو مرتبط :
انتشار اخبار متناقض درباره سرنوشت گروگان آمریکایی دریمن