علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اعلام آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای همكاری با سازمان هواشناسی


علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از سازمان هواشناسی كشور با اشاره به گستره وسیع زمینه های خدمات رسانی سازمان هواشناسی، گفت: ارزش خدماتی كه این سازمان ارائه می دهد، بسیار زیاد است و معاونت علمی و فناوری آمادگی خود را برای همكاری مشترك با این سازمان اعلام می كند.
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وطنی افزود: سازمان هواشناسی باید یك حركت هدفمند داشته باشد و با مطالعه ماموریت های ذكر شده در سند چشم انداز 20 ساله كشور و اسناد بالا دستی مانند برنامه ششم توسعه كه با ماموریت های سازمان هواشناسی مرتبط است، در سال اقدام و عمل با نگاه اقتصاد مقاومتی تعدادی از اولویت های راهبردی این سازمان را احصاء كرده و نسبت به تشكیل یك كارگروه مشترك اقدام كنند.
به گفته وطنی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده همكاری مشترك، تداوم جلسات، تنظیم و امضاء تفاهم نامه و برگزاری نشست های مشترك تخصصی با این سازمان است.
در ادامه این نشست، داوود پرهیزكار، رییس سازمان هواشناسی كشور با اشاره به سامانه تهك (توسعه هواشناسی كاربردی)، تصمیم سازی برای مسئولان و كاربران نهایی را یكی از اهداف طرح راهبردی سازمان هواشناسی عنوان كرد.
وی ضمن حیاتی شمردن نقش هواشناسی در بخش حمل و نقل هوایی، دریایی و جاده ای، گفت: تاثیر و اهمیت نقش هواشناسی در حوزه های بازرگانی، امنیت اجتماعی، نظامی، مدیریت شهری، امور روزمره، ترابری، كشاورزی، حفاظت محیط زیست، آثار باستانی، مدیریت منابع آب، بهداشت عمومی، ورزش، بازرگانی بسیار مشهود است.
پرهیزكار تصریح كرد: به ظرفیت سازی در حوزه های مختلف نیاز داریم و علاوه بر آن باید یك توسعه درون سازمانی نیز برای رفع نیازمندی بخش های مختلف صورت گیرد.
علمی 9014**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت