ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هروی: مسئولان می‌گفتند یا پول نداریم یا مشکلات ویزا وجود دارد


شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: تیم ایران می‌توانست لااقل به یک مدال طلا دست پیدا کند اما به هر صورت کسب 3 مدال از 5 فرصت نیز عملکرد خوبی است و من از تک تک نفرات راضی هستم. بچه‌هایی هم که در این دوره به مدال نرسیدند، واقعا به حریفان کمی نباختند و تلاش‌شان را کردند.

وی ادامه داد: از ابتدا هم گفته بودم که قول مدال نمی‌دهم اما واقعا در اندونزی بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و موفق شدند به سه مدال ارزشمند دست پیدا کنند. مهدی‌خدابخشی در شرایطی که اولین مرتبه‌ای بود که از کشور خارج می‌شد، توانست به مدال برنز برسد و واقعا به شخصه معتقدم می‌توانستیم در وزن او حتی به نشان طلا هم برسیم.

سرمربی تیم زیر21سال کاراته اظهار داشت: همه دوست دارند به مدال طلا برسند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما با این حال باید ببینیم در چه میدانی وارد شدیم. اصلا دوست ندارم این دوره از رقابت‌های جهانی را با دوره‌های قبل مقایسه کنیم زیرا این امری کاملا مشخص است که در هر دوره سطح مسابقات بالاتر می‌رود و تیم‌ها و شرکت‌کنندگان بیشتر می‌شوند. این موضوع را می‌توان با رجوع به سایت فدراسیون جهانی فهمید.

هروی گفت: واقعا در مبارزه خدابخشی با حریف مصری ناداوری صورت گرفت و به این ترتیب او نتوانست به فینال برسد. به هر حال خوشحالم که لااقل در این دوره از مسابقات کارتاه‌کایی مانند خدابخشی را معرفی کردیم. در کنار این موضوعات مشکلاتی که تیم پیش از اعزام داشت برای همه مشخص است و اینکه حتی یک مسابقه تدارکاتی هم نداشتیم، موضوعی است که همه ‌می‌دانند.

هروی در پاسخ به این سوال که چرا در همان زمان به دلیل نبود رقابت تدارکاتی به مسئولان فدراسیون اعتراض نکردید، نیز گفت: چه اعتراضی می‌توانستیم بکنیم؟ برنامه‌مان را داده بودیم و مسئولان فدراسیون هر بار می‌گفتند یا پول ندارند و یا اینکه مشکلات ویزا وجود دارد.

سرمربی تیم زیر 21سال کاراته در مورد تیم نوجوانان و جوانان این رشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم نفرات این تیم‌ها نیز زحمت خودشان را کشیدند اما واقعیت این است که واقعا میدان ندیده بودند. بیشتر شکست‌ها به خاطر عدم تجربه کافی و لازم بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آقای محسن رضایی- همراهی مسئولان در کنار مشکلات مردم