علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتایج اولیه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در مازندران


به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آمار غیررسمی و کسب‌شده از سوی خبرنگاران مهر، محمدعلی شاعری در حوزه نکا، بهشهر و گلوگاه و در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ، سوادکوه شمالی عبدالله رضیان تاکنون بیشترین آرا را کسب کرده‌اند.

همچنین آمار غیررسمی بیانگر آن است که علی‌اصغر یوسف نژاد بیشترین شمار آرای را در برخی حوزه‌های ساری و میان درود کسب کرده و محمد دامادی و زراعی احتمالاً به دور دوم راه می‌یابند.

علاوه بر این، گزارش‌های غیررسمی نشان می‌دهد که در بابل نیز تاکنون حسین نیاز آذری بیشترین شمار آرا را در برخی حوزه‌های شهرستان کسب کرده است، در نور و محمودآباد نیز خبرهای غیررسمی و شنیده‌ها نشان می‌دهد که وحید فیاضی در برخی حوزه‌ها بیشترین آرای را کسب کرده و شمس الله شریعت نژاد نیز پیشتاز آرای کسب‌شده در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد بوده است.

همچنین گزارش‌های غیررسمی نشان می‌دهد که در حوزه انتخابیه آمل عزت‌الله یوسفیان پیشتاز آرای مردم و در نوشهر، چالوس و کلاردشت حمزه علی ریاحی در برخی شعبات بیشترین شمار رأی را کسب کرده است. همچنین در بابلسر، فریدون‌کنار اخبار غیررسمی نشان می‌دهد که ولی‌الله نانوا کناری نسبت به دیگر رقبایش پیشتاز است.

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آمارهای غیررسمی نشان می‌دهد که آیت‌الله طبرسی، لاریجانی، سیفی و معلمی در برخی حوزه‌ها پیشتاز آرای مردم هستند.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

گفتنی است هنوز این خبر از مجاری رسمی تأیید نشده است.


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان