سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار ری: پیاده روی اربعین حاصل عشق به اباعبدالله(ع) است


به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم استقبال از راهپیمایان جاماندگان اربعین حسینی در مدخل ورودی شهرری با بیان اینکه مردم مومن و ولایی ایران همواره در مسیر حق طلبی قرار دارند افزود: عشق والای مردم به خاندان اهل بیت(ع) افتخاری ابدی برای آنان است.
وی با بیان اینکه شهرری که در تعبیر رهبر معظم انقلاب قبله تهران نامگذاری شده است دارای ظرفیت عظیم فرهنگی و مذهبی است تاکید کرد: پیاده روی اربعین باید زمینه ساز معرفی، تبیین و تاثیرگذاری بعد فرهنگی و مذهبی قبله تهران باشد.
جمالی پور گفت: امسال شاهد حضور مردم شهرستان های استان تهران از جمله قرچک، ورامین، شهریار، اسلامشهر و بهارستان نیز خواهیم بود که این حضور انبوه مسوولیت برگزار کنندگان این پیاده روی عظیم را بیشتر می کند.
وی گفت: هماهنگی های لازم با نهادهای مسوول و موثر در خدمت رسانی بهتر به مردم از جمله اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی، مترو و اصناف انجام شده است و با تعبیه سرویس های بهداشتی سیار و در اختیار گذاشتن سرویس های بهداشتی مدارس و ادارات دولتی به زائران و عزاداران در طول مسیر راهپیمایی تلاش داریم مراسم خوبی را برگزار کنیم.
مراسم استقبال از راهپیمایان اربعین حسینی صبح روز چهارشنبه با حضور مسوولان اجرایی، مذهبی و افراد شاخص شهرستان ری با ذبح قربانی، دود نمودن اسپند، ذکر صلوات و یا حسین و برگزاری مراسم عزاداری توسط موکب های مختلف عزاداری برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر جمالی پور فرماندار ویژه شهرری و بیات و مجیدی معاونان وی، کتانباف شهردار منطقه 20، نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و وکیلی رییس هیات های مذهبی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان ری نیز حضور داشتند.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طریق عشق/ پیاده روی اربعین