سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مادران دچار نارسایی دریچه میترال، زایمان طبیعی یا سزارین


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، یکی از سئوالات برخی زنان باردار این است که آیا مادری که نارسایی جزئی دریچه میترال دارد امکان زایمان طبیعی برای او وجود دارد؟ که در این رابطه دکتر آرین - جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی توضیحاتی را ارائه کرد.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در این‌باره تشریح کرد: نارسایی جزئی یا کلی دریچه میترال در پزشکی چندان مفهومی ندارد بنابراین باید پزشکی که قلب مادر باردار را تحت نظر دارد این اجازه را بدهد که آیا زایمان طبیعی کم خطرتر است یا سزارین.

وی همچنین در توضیحات بیشتر درباره اینکه آیا زنانی که نارسایی جزئی دریچه میترال دارند امکان زایمان طبیعی دارند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اغلب در بیماران قلبی نسبتاً پیشرفته، زایمان سزارین مطمئن‌تر از زایمان طبیعی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫زایمان طبیعی یا سزارین‬‎