سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فوت ۳ دانش‌آموز معلول تهرانی طی ۲ هفته گذشته بر اثر آلودگی هوا


وجیه ‌الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص فوت 3 دانش‌آموزان استثنایی شهر تهران طی دو هفته گذشته و اعلام مرگ آنها بر اثر آلودگی هوا، اظهار داشت: اینکه 3 دانش‌آموز استثنایی شهر تهران فوت شده‌اند، درست است اما اینکه آنها بر اثر آلودگی فوت شده‌ باشند، بنده چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم و خبری که جانب بنده اعلام شده است، برداشت خبرنگار بوده است.

وی با بیان اینکه مدافع حقوق دانش‌آموزان استثنایی هستم، ادامه داد: 3 دانش‌آموز پسر طی دو هفته گذشته فوت شده‌اند که یکی بر اثر ایست قلبی و دو نفر بر اثر عفونت ریوی جان باختند.

پرویزی تصریح کرد: دلیل فوت این دانش‌آموزان در دست بررسی است و باید توسط مراجع ذی‌صلاح اعلام شود و اینکه عنوان می‌شود آنها بر اثر آلودگی هوا فوت شده‌اند را نمی‌توان در حال حاضر تأیید کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص آلودگی هوا با کمیته اضطرار آلودگی هواست و بنده هیچ اظهارنظری در خصوص عملکرد این کمیته نداشته‌ام، گفت: ما برای مدارس استثنایی شهر تهران برنامه‌ ویژه‌ای در خصوص آلودگی هوا داشتیم و در روزهایی که هوا آلوده بود، طی هماهنگی با مدارس و والدین، دانش‌آموز استثنایی در معرض خطر، تعطیل بودند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KDEYJO


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای بر اثر آلودگی و گرد و غبار هوا