سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ عشق دختر 30 ساله به پسر 18 ساله دردسرساز شد


حوادث/ عشق دختر 30 ساله به پسر 18 ساله دردسرساز شدجوان آنلاین/ دختر عاشق‌پیشه که برای رسیدن به پسر مورد علاقه‌اش شکایت دروغینی در دادسرای جنایی طرح کرده بود، پس از بازداشت، ماجرا را شرح داد.

به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل دختر 30 ساله‌ای به نام آتوسا به اداره پلیس رفت و مدعی شد پسر مورد علاقه‌اش که شروین نام دارد و 18 ساله است، او را ربوده بود، اما موفق به فرار از دست وی شده است.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل در تلگرام با شروین دوست شدم. وقتی ارتباط ما بیشتر شد به هم علاقه‌مند شدیم و همدیگر را ملاقات کردیم. او 12 سال از من کوچک‌تر بود، اما به خاطر علاقه‌ای که بین ما ایجاد شده بود، به رابطه‌مان ادامه دادیم.
شاکی ادامه داد: ساعتی قبل با شروین در خیابان قرار گذاشتم و سوار خودروی او شدم تا به رستوران برویم. در راه رستوران متوجه شدم، مسیرش را تغییر داد. وقتی علت را سؤال کردم گفت قصد دارد مرا به خانه‌شان ببرد، اما قبول نکردم و خواستم مرا پیاده کند، اما شروین چاقو کشید و مرا تهدید کرد. بعد از آن مرا داخل آپارتمانی برد و فهمیدم که نیت شومی دارد. با گریه خواستم رهایم کند، اما توجه نکرد. با این حال در فرصت مناسبی در خانه را باز کردم و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و موفق به فرار شدم. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیم زبده‌ای از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
مأموران پلیس در نخستین گام، شروین را شناسایی و بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها با اعتراف به رابطه دوستی با شاکی آدم‌ربایی را انکار کرد و گفت: بعد از آشنایی با آتوسا متوجه شدم که 12 سال از من بزرگ‌تر است.
هر چند به هم علاقه‌مند بودیم، اما از من می‌خواست با خانواده‌ام به خواستگاری‌اش بروم. وقتی موضوع را به خانواده‌ام گفتم، مخالفت کردند و من هم متوجه شدم که در انتخابم دچار اشتباه شده‌ام به همین دلیل روز حادثه با آتوسا در خیابان قرار ملاقات گذاشتم و از او خواستم دیگر با من تماس نداشته باشد. به او گفتم که خانواده‌ام مخالف ازدواج من با او هستند، اما آتوسا اصرار داشت تا اینکه با هم مشاجره لفظی کردیم و مجبور شدم سیلی‌ای به صورتش بزنم. بعد از این او مرا تهدید به شکایت کرد و گفت اگر ارتباطم را با او قطع کنم و با او ازدواج نکنم، برای من مشکل درست می‌کند اما من حرف‌هایش را جدی نگرفتم تا اینکه فهمیدم از من به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرده است.
وی همچنین گفت: آتوسا چند روز بعد از شکایت با خانواده‌ام تماس گرفته و گفته بود در صورتی که 20 میلیون تومان به او بدهیم، از شکایتش صرف نظر می‌کند.
با طرح ادعای متهم، مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه دریافتند روز حادثه پدر و مادر شروین در خانه بوده‌اند و اصلاً شاکی به خانه مورد نظر نرفته است. پس از این، بازپرس سیفی شاکی را برای بازجویی و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه به دادسرا احضار کرد و مورد بازجویی قرار داد.
آتوسا این بار وقتی مورد بازجویی قرار گرفت در حالی که گریه می‌کرد، اعتراف کرد که به خاطر علاقه زیاد به شروین به دروغ از او شکایت کرده است.
وی گفت: من عاشق شروین بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم. او مدعی بود که با من تفاوت سنی دارد و خانواده‌اش راضی به ازدواج ما نمی‌شوند، اما من به او وابسته شده بودم و برایم سخت بود که از او جدا شوم. روز حادثه وقتی فهمیدم قصد جدایی دارد، او را تهدید کردم، اما فایده‌ای نداشت و در نهایت با زدن سیلی به صورتم از من جدا شد. بعد از آن تصمیم گرفتم به دروغ به اتهام آدم‌ربایی از او شکایت کنم تا مجبور شود با من ازدواج کند. من واقعاً عاشق و دلباخته او شده بودم و با طرح این نقشه می‌خواستم به آرزویم برسم، اما خیلی زود دستم رو شد و گرفتار شدم. با اعتراف آتوسا و روشن شدن راز این شکایت، دختر جوان به اتهام سرکار گذاشتن مأموران پلیس و طرح شکایت دروغین به دستور قاضی سیفی به مدت 5 ساعت بازداشت اما با گذاشتن وثیقه آزاد شد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.


منبع: جوان آنلاین


ویدیو مرتبط :
عشق ورزی پسر ده ساله به دختر 18 ساله((دكتر انوشه))