ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افزایش سهمیه‌های تکواندو، مدال‎های المپیک ایران را افزایش می‌دهد


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 15:44

افزایش سهمیه‌های تکواندو، مدال‎های المپیک ایران را افزایش می‌دهد

ایرنا/ دارنده مدال برنز تکواندو المپیک 2004 آتن گفت: افزایش تعداد سهمیه های مردان و زنان در بازیهای المپیک ،تعداد مدالهای ایران را در این رشته افزایش خواهد داد.
یوسف کرمی روز دوشنبه در حاشیه بازید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر دو سهمیه تیم ملی تکواندو مردان در المپیک 2016 ریو قطعی شده است و آذر ماه نیز تیم ملی مردان می تواند دو سهمیه دیگر خود را بگیرد و با ترکیبی کامل در برزیل حضور یابد.
وی خاطرنشان کرد که تیم ملی تکواندو زنان نیز شانس کسب دو سهمیه را در المپیک دارد .در حال حاضر تکواندو در بسیاری از کشورها رشد و توسعه یافته و تکواندوکاران کشورمان نیز مدال آوری این رشته را در المپیک به خوبی درک کرده اند بنابراین با تمام وجود در این مسابقات حضور خواهند یافت.
دارنده دو مدال طلای بازیهای آسیایی در مورد رشد این رشته در ایران گفت: کسانی که وارد این رشته می شوند باید هدف گذاری خود را حضور در مسابقات جهانی و المپیک قرار دهند اما متاسفانه برخی از ورزشکاران ملی پوش تنها به صرف حضور در تکواندو حضور یافته اند.
بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور بیش از 700 رسانه فعالیت خود را در مصلای تهران آغاز کرده است .
این نمایشگاه تا 22 آبان ماه ادامه دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ناراحتی مردم از افزایش ناگهانی افزایش بنزین در ایران!