ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازدید برانکو ایوانکوویچ و پسرش از برج میلاد


بازدید برانکو ایوانکوویچ و پسرش از برج میلادمهر/ سرمربی تیم پرسپولیس با تقدیر از شهردار تهران برای ایجاد شهری جذاب و دیدنی برای شهروندانش گفت: برج میلاد تهران به سمبل پایتخت تبدیل شده است و از ساخت با چنین کیفیتی بسیار متعجب شدم.
برانکو ایوانکوویچ روز 29 فروردین به همراه پسرش به برج میلاد تهران رفت و از بخش های مختلف یادمان ملی ایرانیان بازدید کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مبلغان شهر تهران است، افزود: تهران شهری پر از جمعیت با تاریخ خاص خود است. شهری تمیز که مردمانش دوست داشتنی و مهمان نواز هستند.
سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: برج میلاد تهران به یکی از سمبل های پایتخت تبدیل شده است. واقعا از دیدن این برج و نحوه ساختنش بسیار متعجب شدم. جاذبه ای که در کمتر جای دنیا وجود دارد و می توان از فراز این برج، تهران را از زوایای مختلف تماشا کرد.
ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: تهران شهری پر از پارک و فضای سبز و اتوبان است. باید از تشکیلات شهرداری تهران برای تمیز نگه داشتن این شهر و همچنین ایجاد چنین فضاهایی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
افطاری برانکو ایوانکوویچ در شب های قدر