سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر احتمالی هیات حماس به مصر به ریاست «اسماعیل هنیه»


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع فلسطینی اعلام کردند یک هیات عالیرتبه از حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی این جنبش در خلال هفته جاری به مصر خواهد رفت تا دیدارهای قبلی این جنبش با مقامات مصری در راستای بهبود روابط را تکمیل کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، قاهره از اقدامات اخیر حماس در راستای حفظ مرزهای مشترک مصر با نوار غزه راضی است و به اقدامات نیروهای امنیتی حماس در این منطق با جدیت می‌نگرد.

بنا به گزارش مذکور، مقامات مصری در صدد اتخاذ گام‌های جدید درباره گذرگاه رفح و تبادل تجاری در نوار غزه هستند.

اسفندماه  سال گذشته (1394) بود که وزارت کشور مصر حماس را متهم کرد در ترور «هشام برکات» دادستان کل مصر دست دارد پس از آن بود که هیأتی از حماس به ریاست «موسی ابومرزوق» با هدف شفاف‌سازی امور به مصر رفت و خبرها از گشایش روابط حکایت داشت.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
دیدار اسماعیل هنیه با رهبری