ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: رحمتی بهترین دروازه بان ایران است


به گزارش ایرنا، پرویز مظلومی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت تهران،گفت: باید به شجاعت بازیکنانم تبریک بگویم زیرا از دقیقه 80 که 10 نفره شدیم کار ما سخت تر شد. مطمئن باشید اگر بازیکن ما اخراج نمی شد قطعا در طول 90 دقیقه بازی را می بردیم.
وی ادامه داد: در پنالتی ها بازیکنان ما بخصوص مهدی رحمتی بسیار عالی کار کرد. رحمتی نشان داد بهترین دروازه بان ایران است و امروز در پیروزی ما نقش اصلی را داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص درگیری مجید صالح و علی چینی، گفت: سو تفاهمی میان مربیان استقلال با نفت به وجود آمده بود. یکی از مربیان ما بعد از بازی به نشانه پیروزی دستان خود را مشت کرده بود که نفتی ها فکر کردند توهین شده است. منظور صالح توهین به تیم حریف نبوده است.
وی تصریح کرد: داور این دیدار بسیار خوب کار کرد و نمی دانم اعتراض نفتی ها به چه چیزی است.
مظلومی اظهار کرد: قهرمانی بسیار دشوار است و ما باید قبل از فینال در تبریز بازی سختی با تراکتورسازی داشته باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: در مورد صحبت های برانکو نظری ندارم. اشتباهات داوری به ضرر ما هم بوده و به سود پرسپولیس هم سوت زده شده و از مربی حرفه ای مثل برانکو انتظار نداشتم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: 40 دقیقه جانانه 10 نفر بازی کردیم و در پنالتی ها قطعا شانس نقش دارد اما باید به رحمتی هم تبریک بگویم.
مظلومی خاطرنشان کرد: خوشحالیم به مرحله بعد رفتیم اما باید این روند خود را ادامه دهیم.
وی در خصوص جاسم کرار، گفت: این مساله تکراری شده است و دیگر در این باره صحبت نمی کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: در نیم فصل دوم تیم خود را تقویت خواهیم کرد و خواسته های خود را به باشگاه اعلام کردم.
تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه با پیروزی مقابل نفت تهران در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد.
ورزشی **9118**9122** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شعر جناب خان برای رحمتی((دروازه بان تیم ملی))