سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر بهداشت:بانک رفاه از بیمارستان های دولتی پشتیبانی می کند


وزیر بهداشت با اشاره به تفاهم نامه وزارت خانه های بهداشت و رفاه، گفت: بر این اساس از ظرفیت بانک رفاه برای پرداخت مطالبات بیمارستان های دولتی استفاده می شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت رفاه که شب گذشته در بیمارستان شوریده تهران برگزار شد، افزود: حضور بانک رفاه به عنوان عامل سوم، می تواند پشتیبانی برای دریافت اسنادی باشد که وزارت بهداشت تحویل می دهد.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه گشاییشی در روابط مالی که باید بین بیمارستان های وزارت بهداشت و همچنین دریافت کنندگان خدمت که سازمان تأمین اجتماعی است، ایجاد خواهد کرد.

هاشمی اظهار داشت: با امضای تفاهم نامه، مراکز درمانی دولتی، می توانند خدمات خود را موثر تر و با کیفیت بیشتری ارائه دهند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه حضور عامل سوم، به صورت دائمی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم توافقی که انجام شده بدون هیچ مشکلی برای همیشه بتواند یک رابطه منطقی را برای مراکز درمانی وزارت بهداشت و همچنین سازمان تأمین اجتماعی تعریف کند.

هاشمی در پایان در خصوص بدهی بیمه ها، یادآور شد: توافقاتی در خصوص بدهی ها انجام شده که امیدواریم طبق توافق، کارها پیش برود.


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان های شهریار