فروشگاه آفلاین آنلاین سون شارژ همراه با نرم‌افزار هوشمند آمد


امروزه در عصر ارتباطات و دیجیتالی شدن بسیاری از کارهای روزمره، وجود نرم‌افزارهایی که بتوانند کارهای تکراری افراد را بدون هزینه و در زمان کم تنها با چند کلیک ساده انجام دهد، در بین کاربران با محبوبیت زیادی روبرواست.برنامه سون شارژ با در اختیار داشتن امکانات زیادی برای کاربران توانسته به رفع نیازهای متعدد کاربران بپردازد و خدمات متنوع را در پیش روی افراد قرار دهد .سون شارژ توانسته یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این دسته شود و امتیاز مناسبی از کاربران نیز دریافت کند.

با نرم‌افزار سون شارژ شما قادر خواهید بود در همه جای دنیا، بدون داشتن اینترنت انواع کارت شارژهای اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا رو خرید کنید.  علاوه بر خرید به‌صورت کد شارژ، قادر خواهید بود شماره خود یا یک مخاطب خاص را به‌صورت مستقیم با مبالغ پیش‌فرض یا مبلغ دلخواه شارژ کنید.

همچنین کلیه خدمات اپراتورها در بخش ویژه‌ای قرار داده‌شده که منجر به تکامل یافتن و پیشرفت بیشتر این نرم‌افزار شده است.

سون شارژ با اکتفا نکردن به تأمین خدمات اپراتورهای تلفن همراه ، توانسته نیازهای دیگر کاربران را نیز رفع کند. خرید انواع گیف کارت‌های گوگل پلی ، ایکس باکس، ای تونس وآنتی ویروس موبایل و شارژ اینترنت وایمکس،نمونه‌های از این خدمات است.

سون شارژ، بابت هر هزار تومان خرید، یک امتیاز به کاربر تقدیم می‌کند. با رسیدن امتیاز کاربر به یک‌صد و بیست امتیاز، بدون قرعه‌کشی یک کارت شارژ هزار و دوهزارتومانی به‌صورت رایگان از سون شارژ برای کاربر ارسال می‌شود. جدا از طرح امتیاز گیری بابت هر خرید، سون شارژ به هفتاد نفر برتری که در طول هر هفته بیشترین امتیاز رو کسب کرده باشند، یک کارت شارژ رایگان نیز تقدیم می‌کند.

شما با سون شارژ در هنگام خرید،  نیازی به نوشتن و حفظ کد شارژ نخواهید داشت. چراکه سون شارژ کد شارژ خریداری‌شده شمارا در باکس مخصوصی به شما نمایش خواهد داد تا تنها با یک کلیک، کد شارژ در موبایل شما اجرا شود.

سون شارژ با اضافه کردن قسمتی با عنوان **شارژ باطری**،این نرم‌افزار رو هوشمند نام‌گذاری کرده تا بتواند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه کند.

با این قسمت ،سون شارژ، راه تکامل خود را پیموده و موجب رضایت کامل کاربران خود شده.چراکه این قسمت باعث سلامت نگه‌داشتن باطری موبایل و شارژ سریع باطری موبایل خواهد شد.

رابط کاربری در سون شارژ:

سون شارژ یکی از جذاب‌ترین و بهترین رابط‌های کاربری در رقابت با نرم‌افزارهای مشابه خود رادار است . چراکه توانسته بدون اضافه کردن عنصرهای اضافی و تنها با استفاده از رنگ‌بندی زیبا، متنوع و جذاب همچنین با استفاده فونت و چیدمان ایده ال جایگاه خود را پیدا کند. سرعت‌بالای عملکرد برنامه و جابجایی بین صفحات همچنین ایجاد میانبر در خرید و داشتن یک ویجت شیک برای تسریع کار کاربر توانسته یک محیط کاربرپسند را فراهم سازد تا هر فردی در اولین استفاده نیز بدون هیچ مشکل خاصی با برنامه ارتباط برقرار سازد.

آشنایی با محیط سون شارژ و روش کار:

آشنایی با محیط سون شارژ

این برنامه دارای صفحه‌ی اصلی زیبایی است که تمامی امکانات را در دسته‌بندی منظم داراست. همچنین کلیه تنظیمات برنامه، راهنمای کاربران، اطلاعیه‌های ارسالی برای کاربران و آیکون ارتباط با پشتیبانی، به‌خوبی در صفحه گنجانده‌شده است. تمامی گزینه‌های موجود در صفحه در منوی کشویی سمت راست نیز تکرار شده است تا کاربر برای کار خود به‌راحتی از چندین روش اقدام نماید.

• در قسمت خرید شارژ، کاربر با انتخاب اپراتور موردنظرش به صفحه‌ی انتخاب مبلغ شارژ و روش شارژ می‌رسد که با اعمال درخواست خود می‌تواند یک میانبر نیز ایجاد کند تا درخواست شارژهای متداول خود را تنها با یک کلیک و در عرض 3 ثانیه به‌صورت واقعی خریداری نماید.• در قسمت خرید، علاوه برخرید آفلاین، خرید آنلاین هم در برنامه گذاشته‌شده است. درگاه خرید آنلاین سون شارژ در مرورگر قابل‌مشاهده است که این امر موجب امنیت کامل برای کاربران از سوی سون شارژ شده است.

• در قسمت خدمات اپراتورها نیز بسته به انتخاب کاربر و سیم‌کارت موجود در دستگاه می‌توان به بسیاری از خدمات اپراتورها را درکمترین زمان دست‌یافت. خدمات ارائه‌شده در هر اپراتور متفاوت است اما می‌توان به چند مورد از آن اشاره کرد: خرید شارژ، خرید بسته‌های تخفیفی و اینترنتی و اعلام موجودی، انتقال اعتبار و...

• در قسمت سوابق خرید کاربر می‌تواند از تمامی تراکنش‌هایی که به به‌وسیله اینترنت یا بدون اینترنت انجام داده است، اطلاع پیدا کند(در خرید آفلاین سون شارژ تنها برنامه‌ای است که امکان گزارش‌گیری از کلیه خریدها را اعمال کرده و محدودیتی در نمایش تعداد تراکنش‌های قبلی ندارد)

• قسمت جوایز و امتیازات نیز اطلاعاتی از امتیاز شخص بابت خریدهای انجام داده را نمایش می‌دهد که میزان امتیازات کسب‌شده را می‌تواند در قسمت %جوایز% برنامه و قسمت %امتیازات% سایت سون شارژ می‌تواند مشاهده نمود.

• گزینه‌ی پرداخت قبوض نیز به کاربر در تسریع کار و پرداخت قبوض موردنظرش به‌صورت آنلاین و آفلاین کمک می‌کند. امکان پرداخت با بارکد خوان داخلی نیز در برنامه گذاشته‌شده است.(قبوض قابل پرداخت:قبوض آب ،برق ،گاز ، تلفن و کلیه قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی و قبوض اداره مالیات هست)

• شارژ باطری: این گزینه که به‌عنوان امکانات مازاد و اختصاصی این برنامه وجود دارد به کاربر در مورد باطری و اعمال شارژ آن اطلاعات کاملی را می‌دهد با اعمال تنظیمات مؤثر بر میزان مصرف شارژ باطری به عملکرد بهتر و بیشتر آن کمک می‌کند و پر شدن باطری دستگاه را با هشدارهای منتخب کاربر اعلام می‌کند.

• گیف کارت نیز با دارا بودن امکان خرید آنلاین نیاز کاربران را در مورد خرید کارت‌های Google Play, XBOX, iTunes , آنتی‌ویروس bit defender یاری می‌رساند.

برخی از امکانات به‌اختصار:

امکان انجام و اعمال خدمات تمامی اپراتورها، نظیر: خرید شارژ، مانده‌حساب، شارژ حساب، تنظیمات اپراتورها ،انتقال اعتبار، خرید بسته‌های اینترنتی معمولی و ویژه و...

دریافت امتیاز بابت هر خرید و دریافت جایزه با کسب امتیاز معین اعطای جوایز به 70 نفر برتر در هر هفته امکان اعمال تنظیمات بر روی دستگاه و شخصی‌سازی امکان مشاهده‌ی سوابق خرید امکان خرید گیف کارت امکان پرداخت کلیه قبوض امکان مشاهده‌ی برندگان جوایز امکان ایجاد ویجت برای خریدهای سفارشی کاربر خواندن بسته ام‌اس شارژ جهت عدم نیاز به نوشتن کد شارژ شارژ سریع باطری دستگاه پشتیبانی به‌صورت تلفنی و ایمیل سون شارژ این امتیاز گیری بابت هر خرید را در سایت خود نیز اعمال کرده که با خرید شارژ از سایت سون شارژ نیز می‌توانید امتیاز کسب کرده و جزو نفرات برتر هر هفته باشید.

آدرس وب‌سایت ما تنها با این آدرس در دسترس هست و سایر سایت‌هایی با عنوان سون شارژ،متعلق به گروه سون شارژ نیست.

www.7sharge.com

چند تصویر از محیط خرید گیف کارت و تنظیمان و شارژ باطری نرم‌افزار که می دانید با نصب نرم‌افزار شاهد تمامی قسمت‌ها باشید.

محیط خرید گیفت کارت

شعار سون شارژ:

ادعا نمی‌کنیم که بهترینیم

اما خوشحالیم که بهترین‌ها ما را انتخاب نموده‌اند.

پایان رپورتاژ آگهی/.


ویدیو مرتبط :
هک بازی های آنلاین و آفلاین با نرم افزار Cheat Engine