سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میلیاردر تگزاسی از طرح ترامپ برای جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا حمایت کرد


به گزارش پایگاه خبری «الرت نت»، پیکنز 87 ساله دارای پیشینه طولانی در حمایت از خاندان بوش از جمله کمک 100 هزار دلاری اخیر به جب بوش نامزد شکست خورده جمهوریخواه در مراحل مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری 2016 است.
پیکنز که بنیانگذار و رییس شرکت سرمایه گذاری خصوصی 'بی پی کاپیتال' است، همچنین به مبارزات انتخاباتی بن کارسون و کارلی فیورینا کمک کرده و حامی پرشور ترامپ به شمار می رود.
به گزارش رسانه های آمریکا، پیکنز در نشست سالانه مدیران صندوق های تامین اجتماعی در لاس وگاس گفت: من از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری خواهم کرد تا هنگامی که بتوانیم این افراد را به دقت بررسی کنیم و بتوانیم مشخص کنیم که چه کسانی وارد خاک آمریکا می شوند.
بونی در حالی این سخنان را بیان کرد که نگرانی ها در باره مواضع آشکار نژادپرستانه ترامپ از جمله پیشنهاد وی برای کشتار اعضای خانواده تروریست های داعش، اخراج میلیون ها مهاجر و پناهجو و وادار کردن دولت مکزیک به ساختن دیواری در امتداد مرزهایش با آمریکا، شدت گرفته است.
ترامپ در سخنانی توهین آمیز، مکزیکی ها را متجاوز جنسی خوانده و بارها در گردهمایی های انتخاباتی خود، علیه معترضان تحریک به اعمال خشونت کرده است.
به گزارش ایرنا، شلدون آدلسون 'معروف به 'سلطان کازینو ' و صاحب روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم، که در میان جمهوریخواهان چهره بسیار بانفوذی محسوب می شود، نیز با اعلان حمایت از 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدعی شد که وی همان رهبر قدرتمندی است که اکنون آمریکا بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.
این میلیاردر آمریکایی به عنوان هجدهمین فرد ثروتمند دنیا که عمدتا حامی مالی نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور بوده است درباره دلیل حمایت خود از ترامپ افزود:'گزینه جایگزین ترامپ بسیار ترسناک است. ما هشت سال تمام با چنگ و دندان علیه اوباما وسیاست های وی جنگیدیم؛ بدهی ها، هزینه های دولت، برنامه بیمه اوباما و توافق هسته ای ایران، همگی برای من و بسیاری دیگر در سراسر جهان بسیار مهم هستند. ما در برخی موارد موفق شدیم و در بسیاری موارد هم اوباما به اهدافش دست یافت؛ اهدافی که لزوما اهداف آمریکا نبود.'
آدلسون که از وی به عنوان کلیدی ترین عضو آیپک نیز یاد می شود،تاکید کرد: گرچه با همه عقاید ترامپ موافق نیست اما این کارآفرین مشهور تجربه زیاد و موفقی در مدیریت دارد و این ویژگی برای رئیس جمهور شدن لازم است.
این سرمایه دار صهیونیست گفت: 'اکنون این کشور بیش از هر زمان دیگری به یک رهبری قدرتمند نیاز دارد. جهان بیش از هر زمان دیگری ناامن شده، متحدان ما اعتماد خود را به توانایی رهبری ما از دست داده اند، اقتصاد آن طور که باید رشد نمی کند و زندگی برای طبقه متوسط دشوار و دشوارتر شده است.'
طبق قوانین انتخابات آمریکا، مراحل مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری مجموعه ای از انتخابات مقدماتی و انجمن های حزبی در درون دو حزب دمکرات و جمهوریخواه است که در این دوره از اول فوریه تا 14 ژوییه 2016، در بیش از 50 ایالت و نیز نواحی و مناطق مختلف ایالات متحده برگزار می شود.
در انتخابات پیچیده درون حزبی و مقدماتی این کشور دو کاندیدای اصلی احزاب آمریکا برای رای گیری عمومی مشخص می شوند و سرانجام مردم آمریکا در روز هشتم نوامبر 2016 به پای صندوق های رای برای انتخاب یکی از این دو نامزد دمکرات یا جمهوریخواه می روند.
اروپام**1486**1579

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دونالد ترامپ : منع ورود همه مسلمانان به آمریکا