ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در بازی با استقلال‌ تهران سر ما را بریدند


در بازی با استقلال‌ تهران سر ما را بریدندجام نیوز/ کاپیتان تیم گسترش فولاد به شایعه تبانی با استقلال اهواز واکنش نشان داد.
مرتضی اسدی در بازی با استقلال‌ تهران سر ما را بریدند/ این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد
بعد از اینکه گسترش فولاد با 4 گل بر استقلال اهواز غلبه کرد، شایعه تبانی میان این دو تیم در برخی از رسانه‌ها مطرح شد. شایعه‌ای که با توجه به نتایج گذشته استقلال اهواز کمی عجیب به نظر می‌رسید.
کاپیتان تیم گسترش فولاد در مورد این شایعه و اتهامی که یه تیمش وارد شده می‌گوید: «من خودم تازه این خبر را شنیدم. ما باید در این بازی 5 گل دیگر هم می‌زدیم. همچنین در بازی با استقلال‌تهران نیز می‌توانستیم 5 گل بزنیم. ما به پدیده 4 گل زدیم و ملوان را هم با 3 گل شکست دادیم، پس تمام این بازی‌ها تبانی بوده؟ همین تیم استقلال‌اهواز از راه‌آهن 5 گل خورد، پس باید وصله‌های ناجور بچسبانند؟واقعا این حرف‌ها را از کجا در آوردند؟»
مرتضی اسدی که با همشهری ورزشی گفت‌وگو کرده یادی هم از اشتباهات داوری در بازی‌های تیمش می‌کند: «در چند بازی داوری علیه ما بوده اما حرفی نزدیم. در بازی با استقلال‌ تهران سر ما را بریدند و در بازی با صبا گل سالم ما را مردود اعلام کردند. همچنین در بازی با سایپا برای ما پنالتی نگرفتند. کمیته انضباطی خودش در نامه‌ای اعلام کرد گسترش بیشترین ضرر را از داوری‌ها دیده و بیانیه دادند.»
اسدی با ادعای این که گسترش خیلی خوب بازی می‌کند و در هر بازی 500 پاس می‌دهد، از هدف بسیار بزرگ این تیم در پایان فصل پرده برمی‌دارد: «می‌خواهیم در پایان فصل سهمیه آسیا بگیریم.»

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پیش چشمم تو را سر بریدند