فیلم «سلام بمبئی» مانع کلید خوردن «پسرعمو، دخترعمو» در زمان مقرر شد!


فیلم «سلام بمبئی» مانع کلید خوردن «پسرعمو، دخترعمو» در زمان مقرر شد!سینماپرس/ روح انگیز شمس دستیار کارگردان و برنامه ریز سینما و تلویزیون که اواخر پاییز پروانه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش با عنوان «پسرعمو، دخترعمو» را از سازمان سینمایی دریافت کرد گفت: فیلم من قرار بود دی ماه جلوی دوربین برود اما پروژه «سلام بمبئی» مانع کلید خوردن «پسرعمو، دخترعمو» در زمان مقرر شد!
برنامه ریز مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» افزود: به دلیل آنکه قربان محمدپور به عنوان فیلمنامه نویس و سرمایه گذار «پسرعمو، دخترعمو»، کارگردانی فیلم سینمایی «سلام بمبئی» را بر عهده داشت و محمدرضا گلزار بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی تنها ۳ ماه برای بازی در این پروژه عظیم فرصت داشت تصمیم گرفته شد تا ابتدا «سلام بمبئی» تولید شود و پس از آن وارد مرحله تولید فیلم من بشویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه «پسرعمو، دختر عمو» نیاز به فصل خاصی برای فیلمبرداری ندارد اما نیاز است تا یک بازنویسی جدی و اساسی روی فیلمنامه انجام شود تا با امید کامل به فروش فیلم بتوانیم این اثر سینمایی را جلوی دوربین ببریم؛ بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری «سلام بمبئی» تا آخر اسفندماه در کشور هندوستان به پایان می رسد و آقای محمدپور حدود یک ماه و نیم درگیر مراحل پس تولید این فیلم خواهند بود و ما بلافاصله پس از آماده نمایش شدن «سلام بمبئی» در اواسط بهار به صورت جدی وارد مرحله پیش تولید «پسر عمو، دختر عمو» خواهیم شد.

این مدرس سینما خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از صدور پروانه ساخت این اثر سینمایی، ما بسیاری از کارهای مهم مانند بازبینی لوکیشن ها در تهران و شمال کشور را انجام داده ایم و با بسیاری از سینماگران برای حضور در این پروژه سینمایی مذاکره داشته ایم. به همین جهت مرحله جدید پیش تولید ما مدت زمان بسیار کوتاهی به طول می انجامد و بعد از حدود ۴۰ روز فیلمبرداری می توانیم امیدوار باشیم که فیلم تا اواسط تابستان آماده نمایش خواهد شد.

کارگردان تله فیلم «گیس های سفید مادربزرگ» افزود: امیدوارم بتوانیم در وانفسای اکران آثار سینمایی، «پسرعمو، دخترعمو» را در یک زمان مناسب به اکران برسانیم؛ فیلم ما قطعاً فیلمی مخاطب پسند خواهد بود که می تواند بسیاری از مردم را به سالن های سینما کشانده و آن ها را برای تماشای یک اثر کمدی و به دور از لودگی های رایج در سینما ترغیب کند.

منشی صحنه فیلم سینمایی «ایوب پیامبر» در رابطه با داستان این اثر سینمایی اظهار داشت: این فیلم همان گونه که از عنوانش بر می آید داستان زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می آید و آن ها با دستور و راهنمایی های پدر بزرگ خود مجبور می شوند که تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند که این مسئله مابقی داستان فیلم را به پیش می راند.

گفتنی است؛ روح انگیز شمس متولد ۱۳۴۵ آبادان، فارغ التحصیل سینما است. وی فعالیت سینمایی را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و برنده جوایزی از جشنواره های داخلی و خارجی شد. او تاکنون در دها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان منشی صحنه، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز حضوری جدی داشته است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سینماپرس


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان فیلم دخترعمو و پسرعمو