سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سعیدی: مرا نه طالبان بلکه ستون پنجم دولت کابل هدف قرار داد


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد سعیدی» آگاه امور سیاسی افغان، که روز گذشته در منطقه «شهر نو» کابل مورد حمله افراد مسلح موتورسوار ناشناس قرار گرفت، از حکومت خواست تا عاملان این حمله را شناسایی و دستگیر کند.

پزشکان بیمارستان «ایمرجنسی» کابل با خارج کردن دو گلوله اصابت شده به سر احمد سعیدی، وضعیت سلامت وی را رضایت‌بخش اعلام کردند.

وی در گفت‌وگو با طلوع نیوز گفت: من را نه طالبان زده و نه القاعده بلکه مرا ستون پنجم حکومت وحدت ملی مورد هدف قرار داده است و دولت کابل باید پاسخگو باشد.

سعیدی افزود: هرچند مقامات حکومت افغانستان از وی خواستند تا برای درمان به خارج از این کشور برود اما این کارشناس افغان نپذیرفته است.

دیپلمات سابق افغان ادامه داد: من برای درمان هرگز به خارج از افغانستان نمی‌روم و وصیت کرده‌ام که در صورت مرگم، مرا در کنار شهدای ارتش و پلیس افغانستان دفن کنند.

«نکیلا رادیلی» مسئول هماهنگی بیمارستان ایمرجنسی کابل در خصوص وضعیت جسمی احمد سعیدی گفت: زخم‌ها در سر وی هستند اما به مغز وی آسیب نرسیده و عمل سعیدی با موفقیت انجام شده و حال عمومی وی خوب است.

«صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان، نیز از آغاز بررسی‌ها برای شناسایی عاملان حمله به احمد سعیدی خبر داد.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
هدف قرار گرفتن موضع طالبان توسط یک بمب JDAM