آغاز تحویل خودروهای وام 25 میلیونی توسط ایران خودرو


با تائید اولین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانك های عامل، تخصیص و صدور فاكتور محصولات ایران خودرو كه در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی عرضه شده اند، آغاز شد.     

 به گزارش ایكوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشكر از تیم اقتصادی دولت ، بانك مركزی ، سازمان مدیریت و بانك های عامل و وزارت  خانه ذیربط در خصوص  اجرایی شدن بسته ضد ركود  اظهار كرد:اگرچه در  اجرایی شدن طرح با توجه به گستردگی و لزوم هماهنگی بین بخش های مختلف كاستی هایی قابل پیش بینی بود ولی با تلاش همه واحد های درگیر و تلاش شبانه روزی پروسه تحویل خودروها آغاز شد .

وی اعلام كرد: در روز جاری  تخصیص و صدور فاكتور اولین سری از خودروهای عرضه شده در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی  آغاز شد و این محصولات به تدریج تحویل خریداران می شود.

خان كرمی ادامه داد: همانگونه كه پیشتر نیز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.   

وی افزود: نظام بانكی كشور تائید اسناد و اوراق مالی ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همین رویه  ادامه پیدا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تحویل خودروهای فروش رفته با وام 25 میلیونی به کجا رسیده