ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درگیری شدید زیدان و انریکه


به گزارش خبرگزاری فارس، ال‌کلاسیکودربی سال 2003 فقط تساوی یک بر یک نداشت، درخشش میشل سالگادو و بازی خوب ژاوی به کنار، درگیری عجیب زیدان و انریکه شاید مهمترین اتفاق آن دیدار بود که تا چند ماه بعد از آن نیز تیتر اول روزنامه‌های اروپایی را تنها نمی‌گذاشت.

روزنامه‌های کاتالونیایی بر این باور بودند که زیدان بدون هیچ دلیلی ناگهان به سمت انریکه حمله کرده و به صورت او ضربه زده است اما روزنامه‌های مادریدی ضمن یادآوری پیشینه انریکه در مدیریت جنگ‌های روانی داخل زمین، معتقد بودند که او به زیدان و رئال مادرید توهین کرده و تکرار این موضوع واکنش تند زیزو را در پی داشته است.

اکنون این دو بازیکن قدیمی در لباس سرمربی تیم‌های خود مقابل یکدیگر ایستاده و هر دو مدعی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6IBO9


ویدیو مرتبط :
در گیری لوئیز انریکه و زیدان