سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واشنگتن پست خبر داد: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به دنبال تحریمهای جدید علیه ایران


واشنگتن پست خبر داد: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به دنبال تحریمهای جدید علیه ایرانفارس/ روزنامه واشنگتن پست از طرح کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برای اعمال تحریمهای جدید علیه ایران خبر داد.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: چند هفته بعد از اجرای توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 کمیته روابط خارجی به دنبال اقدامات جدید برای تحریم ایران و تنبیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسائل غیر هسته ای است.این گزارش افزود: سناتور باب کورکر و حداقل یک سناتور دیگر به دنبال ایجاد تدابیر تازه ای هستند تا به خاطر آزمایش موشکی ایران و همچنین نقض حقوق بشر قانون تحریمهای ایران(ISA) که به زودی منقضی میشود را دوباره احیا کنند.

این اقدامات که احتمالا در ماه فوریه اتخاذ خواهد شد برای اطمینان از این موضوع است باراک اوباما ابزار لازم برای تنبیه ایران د صورت لزوم را داشته باشد.کورکر در زمینه تحریمهای جدید گفت: ما به دنبال راههای هستیم که در صورت نقض تعهدات ایران ابزار قدرتمندی در اختیار داشته باشیم.واشنگتن پست افزود: سناتور باب منندز نیز در حال طراحی یک بسته اقدامی است که ما باید آن را در خارج از موضوع هسته ای ایران مورد ملاحظه قرار بدهیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تحریمهای جدید آمریکا علیه کره شمالی!!!