سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرواز ارواح کشته‌شدگان حادثه 11 سپتامبر به سوی آسمان


پرواز ارواح کشته‌شدگان حادثه 11 سپتامبر به سوی آسمانباشگاه خبرنگاران/ وب‌سایت دیلی‌استار فیلمی از حملات 11 سپتامبر منتشر کرد که پرواز ارواح کشته‌شدگان این حادثه را به آسمان نشان می‌دهد.

وب‌سایت دیلی‌استار بخش کوتاهی از یک مستند که حملات تروریستی 11 سپتامبر را به تصویر می‌کشد، منتشر کرد. این فیلم اشکالی نورانی را نشان می‌دهد که از محل وقوع حادثه و بر فراز خرابه‌ها به آسمان می‌روند.
یکی از کاربران یوتیوب این فیلم را به اشتراک گذاشت و نوشت: این تصاویر بسیار عجیب هستند و مشخص نیست که آیا این فقط بازی نور است یا ارواح کشته‌شدگانند که در آسمان حرکت می‌کنند.
عاملان این حملات تروریستی (عناصر گروه القاعده) دو هواپیما را در فاصله‌های زمانی گوناگون به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک زدند. این حملات به کشته شدن 2753 نفر منجر شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آمار کشته شدگان حادثه منا