برای مادرید دعا کنید / کسی نیست یه پنالتی به من بده / بارسلونا رئال را گردن زد +تصاویر


واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری واکنش های جالبی نسبت به شکست رئال مادرید مقابل بارسلونا در برنابئو نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط ستارگان بارسلونا سوژه طنز جدید کاربران شبکه های اجتماعی شده و آنها با انتشار تصاویری در این باره به نوعی واکنش خود را نسبت به تحقیر رئال در برنابئو نشان داده اند.

بارسلونا در بازی ال کلاسیکو با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و رئال را در ورزشگاه خانگی اش با دو گل سوارز و گل های نیمار و اینیستا تحقیر کرد.

برای مادرید دعا کنید / واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی +تصاویربرای مادرید دعا کنید / واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی +تصاویربرای مادرید دعا کنید / واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی +تصاویربرای مادرید دعا کنید / واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی +تصاویربرای مادرید دعا کنید / واکنش کاربران به ال کلاسیکو در شبکه های اجتماعی +تصاویربرای مادرید دعا کنید / کسی نیست یه پنالتی به من بده / بارسلونا رئال را گردن زد +تصاویر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل جفرن به رئال مادرید _ بارسلونا 5 - 0 رئال مادرید