ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: می‌خواهیم به صدر جدول نزدیک شویم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم ذوب‌آهن می‌خواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد و به صدر جدول نزدیک‌تر شود. از این رو در بازی فردا فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی افزود: سه امتیاز این بازی نه تنها برای ما بلکه برای پرسپولیس هم ارزشمند است و آنها نیز می‌خواهند به روند رو به رشدی که دارند، ادامه دهند. فکر می‌کنم همین مسئله کمک می‌کند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

گل‌محمدی با تمجید از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم باکیفیتی است و روند رو به رشدی را در پیش گرفته و مطمئناً می‌خواهد به این شرایط ادامه دهد. من بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ام و اعتقاد دارم پرسپولیسی‌ها در خط حمله بازیکنان تأثیرگذار و خطرناکی دارند که می‌توانند هر تیمی را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: تیم ما نیز چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تا الان موفق بوده است. بهتر است بگویم کار دفاعی تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهیم و بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل هواداران یک بازی زیبا و کم‌اشتباه را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: امیدوارم بازی فردا یک بازی زیبا و تماشاپسند از آب دربیاید و هر تیمی که لیاقت دارد و به دنبال برد است برنده از میدان بیرون بیاید. ضمن اینکه امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به مانند دیدار با استقلال با شور و اشتیاق زیادی به ورزشگاه بیایند و بازیکن را تشویق کنند تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند.

گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس هفته گذشته بازی هجومی و خوبی انجام داده و در مقابل ذوب‌آهن مقابل استقلال موقعیت‌های زیادی را از دست داد و آیا در بازی فردا نگران این موضوع نیست، گفت: ما باید تمرکز خودمان را بالا ببریم. تیم گل بزند یا نه، نباید تمرکزمان از دست برود و باید در تمرینات روی ضربات آخر کار کنیم. باید تمرکز بازیکنان ما برای زدن ضربات نهایی بیشتر شود و این هم به کیفیت بازیکنان بازمی‌گردد. در تیم‌ما نگرانی از بابت گل نزدن نداریم و بازیکنان ما معمولاً موقعیت‌هایی را که دارند تبدیل به گل می‌کنند. امیدوارم بازی با پرسپولیس هم برای ما گل داشته باشد.

ادامه دارد ...


ویدیو مرتبط :
دو گل از گوتزه و بازگشت بایرن به صدر جدول بوندسلیگا