ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشکر معنادار هواداران از برهانی/ برخورد گرم عنایتی با مظلومی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قبل از شروع مسابقه تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان هواداران تیم استقلال به شدت آرش برهانی را مورد تشویق قرار دادند و از این بازیکن به خاطر پیامی که روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود تشکر کردند.

هر چند حرکت آرش برهانی به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده بود و حتی هواداران دو آتشه پرسپولیس انتظار انتشار چنین متنی را علیه‌شان از سوی مهاجم محبوب استقلال نداشتند اما از سوی دیگر طرفداران استقلال به شدت این بازیکن را حمایت کرده و با شعار «آرش گل بزنی، گل نزنی دوستت داریم» از مهاجم شماره 9 این تیم حمایت کردند.

*شعارهای معنادار طرفداران تیم استقلال نشان می‌داد آنها از این حرکت برهانی خوشحال شده‌اند.

*وحید طالب‌لو در غیاب مهدی رحمتی امروز مورد تشویق هواداران قرار گرفت و با شعار «وحید دست طلایی» تشویق شد. این بازیکن امروز وظیفه کاپیتانی تیم استقلال را هم بر عهده دارد.

*غلامرضا عنایتی که قبل از آغاز این فصل و با درخواست پرویز مظلومی از استقلال جدا شد قبل از شروع بازی به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفت و برخورد گرمی با وی داشت. وی مظلومی را در آغوش کشید و سپس با تک‌تک نیمکت‌نشینان استقلال دست داد. ایمان موسوی و امیرحسین صادقی دیگر بازیکنانی بودند که از پرویز مظلومی رخصت گرفتند.

*میلاد فخرالدینی، جابر انصاری و وحید طالب‌لو بازیکنان بودند که قبل از شروع مسابقه به سمت فرهاد کاظمی رفته و با سرمربی سیاه‌جامگان خوش و بش کردند.

*محمد نوازی، ادموند اختر و مجید خدایی از مسئولین باشگاه استقلال نفراتی هستند که در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*مارکار آقاجانیان به نمایندگی از اعضای کادر فنی تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارد.

دیدار دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان با نتیجه بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/آ

 

 

http://fna.ir/P1HLMB


ویدیو مرتبط :
تشکر نیمار از دوستان ,هواداران,کانون هواداران