سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پایان پشتیبانی نرم‌افزارهای گوگل از سیستم Verisign


پایان پشتیبانی نرم‌افزارهای گوگل از سیستم Verisign

به زودی سیستم عامل اندروید، مرورگر اینترنتی کروم و دیگر محصولات نرم‌افزاری شرکت گوگل به پشتیبانی از مجوزهای دیجیتالی مربوط به سیستم Verisign که از زمان تولد آن ۲۰ سال می‌گذرد، پایان می‌دهند.

همکاران سیستم/ به زودی سیستم عامل اندروید، مرورگر اینترنتی کروم و دیگر محصولات نرم‌افزاری شرکت گوگل به پشتیبانی از مجوزهای دیجیتالی مربوط به سیستم Verisign که از زمان تولد آن ۲۰ سال می‌گذرد، پایان می‌دهند.

به گزارش وبسایت PCworld، این خبر پس از آن منشتر شد که شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی سیمانتک طرح جدیدی را برای بازنشسته کردن سیستم Class ۳ Public Primary Certification Authority در خدمات کاربری عمومی مطرح کرد. شرکت سیمانتک در سال ۲۰۱۰ میلادی در جریان خرید مرکز SSL به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Verisign، این مجوز نرم‌افزاری را هم در اختیار گرفته بود.

این شرکت با انتشار پیام هشدار دهنده اعلام کرد از تاریخ اول دسامبر استفاده از این مجوز نرم‌افزاری اصلی را متوقف کرده است. این مجوز در بسیاری از مرورگرهای اینترنتی و سیستم‌های عامل امروزی به صورت پیش‌فرض مورد تایید قرار می‌گیرد تا از فناوری‌های TLS/SSL یا کدهای مخصوص ورود به حساب کاربری پشتیبانی شود.

این شرکت به صاحبان مجوزهای دیجیتالی توصیه کرد که به سیستم Class ۳ Public Primary CA برگردند تا از این طریق بتوانند مجوزهای نرم‌افزاری مدرن‌تری را در اختیار بگیرند. لازم به ذکر است که این جایگزینی برای مجوزهای نرم‌افزاری به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گفته گوگل، شرکت سیمانتک به طور کامل گواهی Class ۳ Public Primary CA را کنار نمی‌گذارد و از آن برای اهداف جدید و غیرمشخص خود استفاده می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پشتیبانی آزمایشی از اجرای نرم افزارهای سنتی X.org در م