ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آوارگی دوباره سهم دوست داشتنی ترین دروازه بان دنیا می شود؟


ورزش > فوتبال جهان - لوپتگی سرمربی اسپانیایی پورتو به دلیل نتایج ضعیف برکنار شد و این بدترین خبر دنیا برای ایکر کاسیاس است.

احسان خراسانی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ لوپتگی سرمربی اسپانیایی پورتو بعد از شکست برابر اسپورتینگ و به دلیل نتایج ضعیف از کارش برکنار شد و چه کسی جای او را می گیرد؟ رسانه های پرتغالی تقریبا متفق القول نوشته اند نوبت بازگشت مورینیو است. بر اساس شرط جدایی مورینیو از چلسی او تا پایان قراردادش با این تیم می تواند مابقی رقم 13 میلیون پوندی سالیانه اش را از تیم لندنی و مالک مولتی میلیاردر روسش دریافت کند. یعنی او اگر بدون حتی ریالی به تیمی مثل پورتو برود هم باید باقی پولش را چلسی بپردازد و این شانس رفتن مورینیو به تیمی که از آنجا چهره شد و فوتبال دنیا را درنوردید را بیش از قبل هم می کند. ژوزه مورینیو البته برای بازگشت به پورتو انگیزه ای ویژه هم دارد. جدال دوباره با ایکر کاسیاس و این بار در خانه. او بود که تابوی ایکر را در مادرید شکست و نیمکت نشینش کرد اما این در افتادن با محبوب ترین گلر دنیا به محبویبت خودش هم لطمه زد و باعث جدایی اش از رئال شد. حالا مورینیو به این فکر می کند که آخرین تیر ترکشش را هم به سوی کاسیاس شلیک کند.

اگرچه زیدان گفته در راس کارهایش برای رئال ، برگرداندن کاسیاس به تیم است اما خود این مربی فرانسوی جوان هم می داند تصمیمش برابرگرداندن ایکر به سانتیاگو برنابئو چندان ساده نیست. اگرچه زیزو با این تصمیم پوپولیستی به این فکر می کند که بتواند با استفاده از محبوبیت ایکر ، او را برگرداند و بخشی از صداهای معترض در دوره مربیگری بنیتز را خاموش کند و با استفاده از پتانسیل محبوبیت خودش ، ایکر و البته ستاره هایی چون کارلوس ، بکام ، سالگادو و دیگر چهره های سرشناس تیم مادریدی که همه از او حمایت کرده اند ، بتواند بحران این فصل را پشت سر بگذارد ، اما خوب می داند  بر گرداندن یکی مثل ایکر ، آوردن بمبی ساعتی به درون تیمش است. دروازه بانی که بعد از پشت سرگذاشتن روزهای باشکوه ، بر اثر درگیری با مدیران تیم و در روزهای اوجش ، خودش از تیم رفته ، با برگشت به مادرید ، دوباره هم خودش مطالبه بازی دارد و هم هوادارانش حضور او را روی نیمکت تحمل نمی کنند. کاسیاس که از سوی مورینیو متهم شده بود به جاسوسی از درون رختکن تیم ،اگر به مادرید برگردد باید تحمل نشستن روی نیمکتی که گلر خوبی چون ناواس دارد ، را داشته باشد و این یعنی دشواری. هم برای ایکر و هم برای زیدان تازه از گرد راه رسیده.

این اتفاقات است که احتمال بازگشت ایکر به مادرید را کمرنگ می کند و او حالا باید خدا خدا کند تا تصمیم مورینیو بعد از منتفی شدن انتقالش به منچستر یونایتد و رئال ، بازگشت به فوتبال پرتغال نباشد . چون در این صورت او باز باید به دنبال تیمی جدید بگردد و باز آوارگی در سرنوشتش خواهد بود.

4141


ویدیو مرتبط :
بهترین دروازه بان دنیا