سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفاهم‌نامه همکاری بین مؤسسه علمی ـ کاربردی بهزیستی و نهضت سودآموزی به امضاء رسید


به گزارش فارس خبرگزاری فارس، این تفاهم نامه طی مراسمی به امضاء وحیده نگین رئیس موسسه علمی ـ کاربردی و علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی رسید.

وحیده نگین رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، در این مراسم طی سخنانی به اهداف تفاهم‌نامه همکاری موسسه متبوع خود و سازمان نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تلاش درجهت تثبیت آموخته‌های نوسوادان و همچنین ترویج و ساماندهی آموزش‌های مهارتی موردنیاز جامعه هدف، منعقد شده است.

به گفته وی، انجام پژوهش‌های کاربردی، توسعه‌ای ویژه کم‌سوادان و نوسوادان درقالب طرح‌های آموزشی براساس محورهای همکاری مشترک، از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه را تشکیل می‌دهد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، «همکاری در نیازسنجی و تولید محتوای آموزشی ساده و کاربردی برای کم سوادان»، «تهیه و تولید راهنمای ارائه مهارت‌های تدریس ویژه مراکز یادگیری محلی»؛ «همکاری در تولید محتوای نشریه ویژه کم سوادان»، «برگزاری کارگاه آموزشی کوتاه مدت ویژه آموزش دهندگان مطابق با نیاز سازمان نهضت سوادآموزی»، «همکاری در برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کنگره‌های علمی و تخصصی مشترک»، «تبلیغ، ترویج و زمینه سازی برای حضور افراد کم سواد و بی سواد در برنامه‌های سوادآموزی»، «برنامه ریزی در جهت استفاده از مراکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی در فعالیت‌های سوادآموزی»، «همکاری در تحلیل محتوای آموزشی مورد نیاز سازمان نهضت سوادآموزی» و «اجرای پژوهش‌های دارای اولویت با سفارش سازمان نهضت سوادآموزی»، را تعهدات موسسه متبوع خود بر اساس این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی نیز در این مراسم به تعهدات سازمان متبوع خود اشاره کرد و گفت: اعلام اولویت‌های آموزشی به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با هدف تدوین کتاب‌های مورد نیاز در حوزه سواد آموزی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و معرفی متخصصین حوزه سوادآموزی به این موسسه در جهت استفاده از توانمندی‌های مورد نظر درخصوص تدوین کتاب‌های مورد نیاز سازمان نهضت سوادآموزی، از جمله تعهدات سازمان را تشکیل می‌دهند. 

باقرزاده افزود: همچنین فراهم نمودن فضای لازم جهت استفاده کارشناسان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی از منابع علمی و تخصصی سازمان نهضت سوادآموزی و تعیین و ارائه اولویت‌های پژوهشی سازمان از دیگر تعهدات سازمان نهضت سوادآموزی براساس این تفاهم‌نامه است.

به گفته وی، «بررسی و ارزیابی از محتوای تولید شده»، «اعلام نیاز برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه آموزش دهندگان»، «اعلام نیاز برای تدوین موضوعات و کتاب‌های مورد نیاز سوادآموزی» و «تأمین اعتبارات مورد نیاز همکاری‌های پژوهشی ، تألیفی و آموزشی»، دیگر تعهدات سازمان نهضت سوادآموزی براساس این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/C1CLIE


ویدیو مرتبط :
امضاء تفاهم نامه همکاری با صندوق حمایت از پژوهشگران