منزل پدری اولادی بعد ازشنیدن خبر فوتش+تصاویر


مهرداد اولادی ساعاتی پیش دنیای فانی را وداع گفت و دوستدارانش را تنها گذاشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز با انتشار خبر فوت مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی كه سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال را در كارنامه داشت، شوك بزرگی به جامعه ورزشی کشو و ورزش دوستان وارد شد.

تصاویر زیر منزل پدری مرحوم مهرداد اولادی را بعد از اعلام خبر فوت وی نشان می دهد.

اولادی اولادی اولادی اولادی

گفتنی است ؛ مهرداد ششمین فرزند محمدرضا اولادی است که در سال 1364 در قائمشهر به دنیا آمد و ورزش فوتبال را از تیم پرسپولیس قائمشهر شروع كرد و خیلی زود و در 18 سالگی به پرسپولیس تهران پیوست و با بازیهای خوب به الشباب امارات ملحق شد .

وی كه سالها در لیگ فوتبال امارات خوش درخشید در بازگشت دوباره به پرسپولیس زیاد موفق نبود و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به ملوان بندر انزلی پیوست.
و در سومین بار حضور حمید استیلی در پرسپولیس به عنوان سرمربی به این تیم بازگشت و در همان دربی خاطره انگیزی كه با برتری 2-3 پرسپولیس و هت تریك ایمون زاید تمام شد در دقیقه 62 از بازی اخراج شد. 
اولادی سال بعد از آن به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست هرچند در آنجا زیاد موفق عمل نكرد و حتی با هواداران استقلال دچار مشكل شد. 
وی در سومین بازگشت خود به ملوان در نیم فصل امسال حضوری هرچند كم در زمین داشت و سرانجام در بعد از ظهر 31 فروردین در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نوازندگی مرحوم احمد اولادی - منزل صفدر-قزوین