علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جزییات دستگیری شرور سابقه دار/کشف ۲كیلو شیشه ومهمات جنگی از متهم


به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف كنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، یك تیم از پلیس امنیت عمومی عملیات ویژه ای را در دستور كار خود قرار داد.

وی با تشریح این عملیات افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی دیروز در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود : متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالی كه قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ شیرمحمدی گفت: این متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظیر تیراندازی منجر به جرح، نگهداری و خرید و فروش سلاح غیر مجاز، درگیری با سلاح سرد، تولید مواد مخدر صنعتی و مشروبات الكلی و همچنین ایجاد رعب و وحشت بین مردم است .

وی افزود: از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و شكاری به همراه یك خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو كیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه كشف شد.


ویدیو مرتبط :
شاهین آسمان:دستگیری ریگی شرور (عملیات آفندی)