سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ هکر حرفه ای اصفهان دستگیر شد


حوادث/ هکر حرفه ای اصفهان دستگیر شدباشگاه خبرنگاران/ فردی که اقدام به هک و نفوذ به سرورهای یک سایت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضاشهریاری رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی به صورت اینترنتی وارد وب سایت شرکتشان شده اند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: فرد هکر پس از نفوذ به سرور آن شرکت اقدام به سرقت اطلاعات مهمشان کرده و درخواست پول در قبال بازگرداندن آنها می کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان بیان داشت : پس از بررسی سیستم های کامپیوتری آن شرکت و انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی این فرد هکر شناسایی و دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: وب سایت ها و سرورهایی که به اینترنت متصل هستند دارای اهمیت زیادی هستند و ملاحظات امنیتی باید در آنها مد نظر قرار گیرد از جمله اینکه دسترسی ها را محدود کرده، از رمزهای ترکیبی شامل حروف، اعداد و کاراکترها استفاده کنیم و همچنین برای افزایش امنیت سایت از متخصصان امنیتی کمک بگیریم.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
هکر 16 ساله دستگیر شد