سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معین: نیازمند وحدت و همدلی درکشور هستیم


به گزارش ایرنا، مصطفی معین عصر دوشنبه در همایشی با عنوان 'احیای هویت دانشجویی، چالش ها و راهکارها' در سالن وحدت دانشگاه تبریز با بیان اینکه مشکلات فیزیکی، اقتصادی و نفتی را می شود طی برنامه ای در کوتاه مدت حل کرد، گفت: خسارت های اخلاقی و رفتاری جامعه را به این راحتی نمی شود جبران کرد.
وی افزود: ما ظرفیت های تاریخی، منابع ارزشمند جغرافیایی، نیروی عظیم انسانی و اجتماعی داریم که متاسفانه استفاده نمی کنیم.
وی راهکار موفقیت جنبش دانشجویی را اتحاد، اخلاق، حفظ تشکیلات و تعیین معیارها دانست و خواستار جهت دهی این جنبش به جامعه و منتظر نماندن به خط دهی احزاب سیاسی شد.
وزیر علوم دولت اصلاحات، انسجام جامعه دانشجویی را اولین راهکار احیای هویت دانشجویی خواند و افزود: اخلاق گرایی و پرهیز از توهین دومین راهکار و سازماندهی و تشکیلات سومین راهکار احیای جنبش دانشجویی است.
معین خواستار صلاحیت سنجی و معیاریابی نامزدهای انتخابات آتی شد و خطاب به دانشجویان گفت: بر اساس معیارهای اخلاقی، معنوی و اجتماعی ، صلاحیت ها را تعیین و به جامعه منتقل کنید و در این میان نباید منتظر احزاب سیاسی باشیم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نامه 144 نفر از اساتید و نخبگان شیراز برای نامزدی وی در انتخابات مجلس دهم، حضور خود به عنوان نامزد را رد کرد.
محمد هادی جلیلی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تبریز هم در این همایش با بیان اینکه تلاش داریم تا حساسیت دانشجو نسبت به مسائل روز را باز گردانیم، گفت: کسانی که هدف بر هم زدن وحدت دانشجویان را دارند، هنوز فعال هستند و از هر فرصتی استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه انجمن های اسلامی در زمان دولت قبلی تعطیل شده بود، گفت: با این کار جنبش دانشجویی سست و کم تحرک شد.
معین به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، سفر یکروزه ای به این شهر داشت.
518/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دانشمند در مورد وحدت وحدت وحدت