سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروشندگان سموم باید از نحوه مصرف سموم در مزارع و باغات آگاهی داشته باشند


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عبدالرحمان زاغی در دوره آموزشی مهارتی و کاربردی ویژه عاملین فروش سموم کشاورزی که در شهرستان آمل برگزار شد اظهار کرد: عاملین فروش سموم کشاورزی باید کارشناس، متخصص، ماهر و سم شناس باشند تا سلامت کار مورد تائید قرار گیرد.
وی تصریح کرد: فروشندگان سموم باید ضمن حضور در کلاس های آموزشی و مهارتی نسبت به چگونگی و نحوه مصرف سموم در مزارع و باغات آگاهی کامل داشته باشند.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: فروشندگان سموم از فروش سموم غیرمجاز ، خارج از شبکه و پر خطر خودداری کنند چراکه دارای مسوولیت سنگینی است.
مازندران دارای 460 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است و سالانه بیش از شش میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود.
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصرف سموم کشاورزی تهدیدی برای سلامت و بهداشت