علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«پاداش سال نو» در فضایی طنز نوشته می‌شود/ عجله نداریم


حسن وارسته نویسنده سریال «پاداش سال نو» با اعلام خبر نگارش بیش از یک سوم این سریال به خبرنگار مهر گفت: سیناپس همه قسمت های این سریال نوشته و نگارش ۵ قسمت از فیلمنامه انجام شده است. به دلیل حساسیت های من و تیم نویسنده کار با آرامش و به دور از اضطرار پیش می رود تا فضای خانوادگی در ساختاری متفاوت در آن دیده شود.

نویسنده سریال «پایتخت ۱»، سریال جدید خود را دارای تم طنز و با تمرکز بر ویژگی های برجسته قومیت های ایرانی معرفی و اظهار کرد: ایده اولیه «پاداش سال نو» تجربه من در برگزاری جشنواره های تئاتری کشور بود که به فضای حاکم بر قصه نزدیک است.

وی درباره قصه «پاداش سال نو» عنوان کرد: داستان درباره چند جوان پایتخت نشین است که دنبال طی کردن ره صدساله در یک شب هستند تا اینکه طی جریانی درگیر جشنواره نوروزگان ایرانی شده و با مسایل و داستان های متفاوتی روبرو می شوند.

وارسته سریال «پاداش سال نو» را به روش کارگاهی با همکاری نویسندگان جوان امیر شاداب و سولماز غلامی، نویسندگی و سرپرستی می کند.

سریال «پاداش سال نو» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به رشته تحریر در می آید. 


ویدیو مرتبط :
سال نو میلادی مبارک - ایستگاه فضایی بین المللی