تنها یک راه تغذیه ای برای درمان ورم چشم


پف آلودگی چشم ها و داشتن ورم در اطراف چشم موجب برهم زدن زیبایی چشم ها می شود. ععل مختلفی در بروز این اختلال وجود دارد که یکی از انها ریشه در تغذیه و عادات غذایی روزانه ما دارند.

ساده ترین راه درمان و رفع ورم چشم

یک متخصص چشم پزشکی گفت: از مصرف نمک اضافه در رژیم غذایی خود اجتناب کنید و سعی داشته باشید از چشمانتان در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کنید و از استعمال دخانیات بپرهیزید، همچنین مواد حساسیت زا را از چشمانتان دور کنید.پوست بخش حساسی از بدن است که باید مورد توجه قرار گیرد تا هدف آسیب های گوناگون نشود.

وی افزود: یکی از مواردی که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیافتد ورم دور چشم است که معمولاً به آن می گویند "پف چشم" که باعث نگرانی خیلی ها از جمله خانم ها می شود.

مصرف نمک ، درمان ورم چشم ، درمان پف چشم

مصرف نمک علتی است برای ورم چشم

این متخصص چشم پزشکی، قرمزی چشم، خارش، سوزش و حساس شدن چشم ها را از جمله نشانه های ورم دور چشم برشمرد و ادامه داد: ورم دور چشم می تواند دلایل زیادی داشته باشد که می توان به کم شدن مایعات بدن، مصرف بیش از حد نمک در غذاها، فشار خون بالا و یا تغیرات هورمونی اشاره کرد.

وی ادامه داد: برای اینکه از این عارضه در امان باشیم بهتر است از مصرف نمک اضافه در رژیم غذایی خود اجتناب کنیم و سعی داشته باشیم از چشمانمان در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کنیم و از استعمال دخانیات بپرهیزیم، همچنین باید مواد حساسیت زا را از چشمانمان دور کنیم.

این متخصص چشم پزشکی در پایان گفت وگوی خود گفت: از تماس دستان آلوده با چشمهایتان خودداری کنید و با مصرف آب کافی از این عارضه در امان باشید.

تنها یک راه تغذیه ای برای درمان ورم چشم


ویدیو مرتبط :
درمان عفونت و ورم چشم. پاسخ دکتر تبریزیان شبکه ولایت