فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرمانده ناجا: در حوزه بدپوششي مطابق قانون برخورد خواهد شد


ايسنا/ فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره برخورد با بدپوششي در زمستان، گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي همچون گذشته در حال انجام است و در حوزه بدپوششي مطابق قانون برخورد خواهد شد.

سردار حسين اشتري در حاشيه مراسم توديع و معارفه معاونين قديم و جديد تربيت و آموزش ناجا که صبح امروز در ستاد مرکزي نيروي انتظامي برگزار شد، درباره تمهيدات پليس و اقدامات انجام شده براي اربعين اظهار کرد: در موضوع سفر به عتبات تاکيد مي‌کنم که زائران بايد داراي گذرنامه داراي اعتبار باشند. سفارت عراق نيز اعلام کرده که تنها افراد داراي ويزا حق ورود به خاک اين کشور را دارند. و اگر احيانا تغييري در اين سياست اعمال شود حتما اطلاع‌رساني خواهيم کرد. اما تا به اين لحظه تاکيد مي‌کنم که حتما زائران بايد داراي ويزاي معتبر باشند.

فرمانده نيروي انتظامي درباره اينکه آيا مي‌توان جمعيت را در اين محدوده کنترل کرد، خاطر نشان کرد: حتما اين کار شدني است و اميدواريم با کمترين معطلي شهروندان وارد عراق شوند.

اشتري با بيان اينکه همکاران من آماده پذيرش زائران در مرز هستند در پاسخ به سوالي در باره اينکه آيا مرز خسروي براي تردد زائران بازگشايي مي‌شود يا خير نيز گفت : در حال حاضر سه مرز شلمچه،‌ چذابه و مهران براي تردد زائران آماده شده و اگر مرز جديدي براي عبور و مرور اضافه شود حتما اطلاع رساني خواهيم کرد.

وي همچنين درباره اينکه آيا سيلاب تاثيري در زيرساخت‌هاي مرزي ايلام داشته يا خير گفت: در اين خصوص مشکلي وجود ندارد و آمادگي‌هاي لازم وجود دارد.

اشتري درباره تامين امنيت مرز نيز اظهار کرد: مرزهاي کشورمان از امنيت خوبي برخوردارند و با هماهنگي ناجا و ديگر نيروهاي مسلح شاهد امنيت در اين مناطق هستيم.

فرمانده نيروي انتظامي درباره خبرهاي منتشر شده پيرامون پلمپ رستوراني با نام KFC حلال در شهرک غرب تهران تصريح کرد:‌ پليس با فروشگاه‌هايي که مجوز نداشته باشند حتما برخورد مي‌کند.

اشتري در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اينکه گفته مي‌شود در مسيل سيلاب‌ها سفره‌خانه‌ها و رستوران‌هايي احداث شده که فاقد مجوز صنف بوده اما پليس اماکن فعاليتشان را تاييد کرده است، گفت:‌چنين چيزي صحيح نيست چرا که مجوز اماکن پس از تاييد صنف و مراحل قانوني صادر مي‌شود. اگر از نظر صنف فعاليت واحدي بلامانع باشد، پليس اماکن نيز پس از انجام بررسي‌هاي ديگر مجوز را صادر مي‌کند.

اشتري در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره برخورد با بدپوششي در زمستان نيز گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي همچون گذشته در حال انجام است و در حوزه بدپوششي مطابق قانون برخورد خواهد شد.

اشتري در پاسخ به سوالي درباره بروز پديده ال نينو و ميزان آمادگي پليس در حوزه راهور و روان سازي ترافيک در پديده‌هاي جوي اظهار کرد: اين موضوع صرفا به ناجا بر نمي‌گردد و ما بايد از لحاظ زيرساختي آمادگي‌هاي لازم را داشته باشيم اما همکاران من در پليس راهور به هنگام بارندگي‌ها و رويدادهاي جوي آمادگي خود را افزايش داده و با تمام توان در صحنه حاضر خواهند شد.

اشتري همچنين درباره ادعاي عضو شوراي شهر تهران مبني بر اينکه به هنگام بارندگي‌ها پليس راهور با دستکاري زمان چراغ‌ها ايجاد ترافيک مي‌کند، گفت: اين موضوع را نمي‌پذيريم البته بايد با راهور تهران جلسه بگذارند و استدلال‌هايشان را ارائه دهند اما همکاران ما در هنگام بارندگي‌ها همانطور که گفتم در معابر حضور داشته و از آماده باش برخوردارند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد


ویدیو مرتبط :
حمله اوباش به فرمانده ناجا