علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سربازان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، جمعی از یگان‌های نمونه سرباز سازمان‌های نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستادکل با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و اعطای تاج گل با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه و جانشین دبیر جشنواره جوان سرباز در این مراسم با اشاره به الگوپذیری جوانان از حضرت علی اکبر (ع) گفت: منش، اخلاق و ایثار حضرت علی اکبر باید روز به روز در جوانان ما جلوه گر شود.

وی افزود: سربازان در نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و نقش ارزنده‌ای را در امنیت ملی و دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

سردار عبادی با تأکید براینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به جوانان اعتقاد راسخ دارند گفت: نتیجه اعتماد به جوانان پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همان طور که در سالهای دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند همچنان این مسیر نورانی را ادامه داده و مأموریت دفاع از انقلاب و نظام را به بهترین شکل به انجام رسانده و برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق دولتمردان با آرمان های حضرت امام (ره)