ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردبیل قهرمان مسابقات دو و میدانی ناشنوایان مردان كشور شد


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان اردبیل ، مسابقات دو و میدانی ناشنوایان پسر كشور به میزبانی استان اردبیل 10 و 11 اردیبهشت به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.
در این دوره از رقابت ها تیم اردبیل با كسب 56 امتیاز اول و تیم استان های آذربایجان شرقی با 40 امتیاز ، چهار محال و بختیاری با 33 امتیاز ، فارس با 29 امتیاز ، قزوین با 22 امتیاز و اصفهان با 21 امتیاز عناوین دوم تا ششم را كسب كردند.
همچنین در ماده 100 متر هاشم یادگاری از استان مركزی مقام اول ، سجاد ماهپور از گیلان دوم و علیرضا صالحی از فارس سوم شدند.
در ماده 200 متر سجاد ماهپور از گیلان اول ، محسن هاشمی از اصفهان و میثم تاج فر از ایلام به ترتیب دوم و سوم شدند ، در ماده 400 متر میثم تاج فر از ایلام ، حسن بخت شادی از آذربایجان شرقی و محسن هاشمی از اصفهان مقام های اول تا سوم را كسب كردند و در ماده 800 متر نیز علیرضا عالی پور از چهار محال و بختیاری اول ، احمد راویه از اصفهان دوم و سیروان زمانی از كردستان سوم شدند.
همچنین در ماده 1500 متر علیرضا عالی پور از چهار محال و بختیاری اول ، حسین صداقت از اردبیل دوم و بهرام بیرانوند از كیش سوم شدند ، در ماده 5000 متر حسین صداقت از اردبیل ، علی اكبر رسولی از فارس و جلیل فیروزی از آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم را كسب كردند و در ماده 10000 متر بهرام بیرانوند از كیش ، جلیل فیروزی از آذربایجان شرقی و محمد صادق بخشی پور از چهارمحال و بختیاری عناوین اول تا سوم كسب كردند.
در 110 متر با مانع هم مسلم شیرزاد از قزوین ، شهاب حبیبی از كردستان و احمدرضا شبانیان از چهار محال و بختیاری به ترتیب به كسب عناوین اولی تا سومی بسنده كردند.
در 400 متر با مانع مسلم شیرزاد از قزوین ، شهاب حبیبی از كردستان و علیرضا حبیبی از قزوین به ترتیب موفق به كسب عناوین اول تا سوم شدند ، در رشته پرش طول یاشار وقار از اردبیل اول ، هاشم یادگاری دوم و علی جباره از فارس سوم شدند.
در رشته پرش هم سه گام یاشار وقار از اردبیل ، علی جباری از فارس و سید علی حسینی از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند ، در رشته پرش ارتفاع علیرضا صالحی از فارس ، حسین بابایی از یزد و هادی ساجدی از اردبیل موفق شدند به ترتیب عناوین اول تاسوم را كسب كنند.
در رشته پرتاب وزنه سجاد آیقرچمن از آذربایجان شرقی اول ، بهنام ذایقرا ملكی از آذربایجان شرقی دوم و علی موسی پور از كرمانشاه سوم شدند ، در رشته پرتاب نیزه ابوالفضل نوبخت از البرز ، میثم فرزانه از اردبیل و حمید رضا سلطانی از البرز اول تا سوم شدند و در رشته پرتاب دیسك سجاد پیرایقرچمن از آذربایجان شرقی اول ، حسن بخت شادی از آذربایجان شرقی دوم و رضا ایمان پور از اردبیل سوم شدند.
در مسابقات دو و میدانی ناشنوایان دختر كشور هم كه در روزهای 8 و 9 اردیبهشت در اردبیل برگزار شد تیم اردبیل به مقام اول دست یافت.
6130/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم رباتیک SMC اردبیل قهرمان مسابقات آزاد جهانی