سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو انگلیسی الشباب تحت تعقیب پلیس کنیا


به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت کشور کنیا امروز (سه شنبه) در اعلامیه ای حاوی جزییات ظاهری یک فرد انگلیسی به نام مالک یاسین، خواستار دریافت اطلاعات برای دستگیری وی شده است.
در این اعلامیه که در صفحه توییتر وزارت کشور کنیا منتشر شد آمده است: احتمالا مالک یاسین که تبعه انگلیس است به صورت غیرقانونی وارد کنیا شده و پلیس حکم بازداشت وی را صادر کرده است.
این اعلامیه همچنین می افزاید: پلیس مظنون است که مالک یکی از اعضای انگلیسی گروه الشباب باشد.
کنیا که به خاطر حضور در کنار ارتش سومالی و مبارزه با گروه تروریستی الشباب در گذشته به کرات هدف حملات این گروه قرار گرفته است، در وضعیت آماده باش به سر می برد.
گروه تروریستی الشباب در آوریل (فروردین) به دانشگاه گاریسا نزدیک مرز کنیا با سومالی حمله کرد و دست کم 147 نفر را کشت. در سال 2013 نیز تروریست های این گروه 67 نفر را در مرکز خرید وست گیت در نایروبی (پایتخت کنیا) کشتند.
وزارت کشور کنیا اعلام کرد که یک تبعه دیگر انگلیس به نام توماس اوانز در ماه ژوئن (خرداد/تیر) در جریان حمله الشباب به یک پایگاه نظامی کنیا در منطقه هم مرز با سومالی کشته شد.
کنیا در گذشته مسیر عبور اتباع انگلیس برای پیوستن به گروه تروریستی الشباب در سومالی بوده است. مایکل ادبولاجو دیگر شهروند انگلیس که در سال 2013 یک سرباز این کشور را در لندن به قتل رساند، در نزدیکی مرز سومالی توسط پلیس کنیا دستگیر و به مقامات انگلیس تحویل داده شد.
خاورم**9156**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
6 تایی شدن الشباب(گل های بازی پرسپولیس - الشباب)