فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگر فیلم «نبراسکا» درگذشت


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «آنجلا مک ایوان»، کسی که در دهه 70 زندگی‌اش به یک بازیگر حرفه‌ای تبدیل شد و سال 2013 با بازی در فیلم نامزد اسکار «نبراسکا» به اوج شهرت رسید، 20 دسامبر درگذشت.

علت مرگ این بازیگر عوارض ناشی از سرطان ریه گزارش شده است ولی هنوز جزئیات مربوط به مکان درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.

«مک ایوان» متولد 23 آوریل سال 1934 میلادی در سانتا مونیکای کالیفرنیاست. او کار خود را با کار در سالن‌های نمایش محلی شروع کرد ولی به علت مشکلات خانوادگی تا سال‌ها نتوانست به طور جدی حرفه‌ بازیگری را دنبال کند.

درام کمدی «نبراسکا»  15 نوامبر 2013 اکران شد.این فیلم نامزد دریافت نخل طلای جشنواره فیلم کن شد.

این فیلم همچنین در رقابت‌های اسکار آن سال نامزد دریافت شش جایزه اسکار در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WOAADU


ویدیو مرتبط :
درگذشت پاول والکر بازیگر سری فیلم های سریع و خشن