سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: ناز کردن و ناز کشیدن در شأن رؤسای قوا نیست


نماینده مجلس: ناز کردن و ناز کشیدن در شأن رؤسای قوا نیستفارس/ نماینده شاهین‌شهر در مجلس، با اشاره به انتشار نامه رئیس مجلس به یکی از نمایندگان با موضوع توصیه به ثبت‌نام در انتخابات، استفاده از عنوان رئیس قوه را در این نامه خلاف قانون خواند و گفت: اینجور ناز کردن و ناز کشیدن در شأن رؤسای قوا نیست.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای که امروز سه‌شنبه 29 دی در صحن علنی مجلس مطرح کرد، گفت: چندی پیش خبرگزاری خانه ملت نامه‌ای از رئیس مجلس منتشر کرد که وی با عنوان «رئیس مجلس» از یکی از نمایندگان کنونی خواسته است که در انتخابات ثبت‌نام کند؛ آیا استفاده از این عنوان جهت درخواست از یک نفر برای ثبت‌نام در انتخابات خلاف قانون نیست؟

اگر سایر رؤسای قوا هم با استفاده از عنوان رئیس قوه از کسی درخواست کنند که در انتخابات ثبت‌نام کند، درست است؟

وی با تأکید بر اینکه اینطور ناز کردن و ناز کشیدن در شأن رؤسای قوا نیست، اظهار داشت: شما به ده‌ها نفر توصیه کردید که در انتخابات کاندیدا شوند ولی چرا خبرگزاری خانه ملت فقط نامه به این یک نفر را منتشر می‌کند؟

حاجی‌دلیگانی در ادامه تذکر خود به در نوبت بودن ده‌ها طرح یک فوریتی و دو فوریتی جهت طرح در مجلس اشاره کرد و گفت: چگونه است که یک مرتبه طرح مربوط به همان فردی که رئیس مجلس به او توصیه می‌کند در انتخابات نامزد شود در مجلس مطرح می‌شود و دیگر نوبت رعایت نمی‌شود؟ این کار نوعی ظلم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر در توضیح این تذکر گفت: شما می‌توانید این مطالب را در نطق میان دستور مطرح کنید و مشخص است که رئیس مجلس به کسی توصیه کند در انتخابات ثبت‌نام کند وارد نیست، زیرا مسئولان کشور می‌توانند به افراد توصیه کنند در انتخابات شرکت کنند یا نکنند، همانطور که خیلی‌ها به شخص شما گفته‌اند که در انتخابات دوره بعد ثبت نام کن یا نکن و شما خود، جمع و تفریق می‌کنید و تصمیم لازم را اتخاذ می‌کنید.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ناز کن هر چه دلت خواست، کشیدن دارد