سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری عامل شهادت مامور انتظامی بابلسر


خبرگزاری صدا و سیما/ قاتل مامور انتظامی شهرستان بابلسردستگیر شد.

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری عامل شهادت استواریکم محمد عبدی پاشاکلایی مأمور انتظامی بابلسر خبرداد.

سرهنگ عباس فتحعلی پور با تشریح نحوه شهادت این مامور انتظامی بامداد پنج‌شنبه درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 در بابلسر درباره تهدید شدن خانواده ای به مرگ در بخش بهنمیر گفت: در این ماموریت ،گشت ماموران با حضور در میدان شهدای بهنمیر و مظنون شدن به خودروی پراید پارک شده ،هدف گلوله سلاح شکاری یکی از سرنشینان خودرو قرار گرفت که در اقدام یکی از اراذل، استوار عبدی زخمی و بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید .

وی با بیان اینکه در همان لحظه چهار سرنشین خودرو دستگیرشدند و عامل تیراندازی به شهید عبدی از صحنه متواری شد افزود: با تلاش ماموران انتظامی مخفیگاه متهم شناسایی وصبح امروز قاتل 26 ساله که از اوباش و شرور معروف است به دام افتاد.
به گفته سرهنگ فتحعلی پور، پیکر مطهر شهید عبدی ،صبح امروز پس از آیین باشکوه قدرشناسی مردم بابلسر به مصلای نماز جمعه مرکز استان منقل و با تششیع بردستان مردم نماز گزار درروستای پاشاکلای ساری به خاک سپرده شد.


ویدیو مرتبط :
شهادت یک مامور نیروی انتظامی و یک شهروند در سیستان