سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای توسعه ی آفیس ۲۰۱۶، به مایکروسافت کمک کنید


برای توسعه ی آفیس ۲۰۱۶، به مایکروسافت کمک کنید

مایکروسافت در برنامه یی جدید، از کاربران خود خواست که در توسعه ی آفیس ۲۰۱۶ به این کمپانی کمک کنند.

قدس آنلاین/ مایکروسافت در برنامه یی جدید، از کاربران خود خواست که در توسعه ی آفیس ۲۰۱۶ به این کمپانی کمک کنند. مایکروسافت برنامه یی جدید ایجاد کرده است که تمام کاربران آفیس 2016 می توانند در توسعه ی این آفیس کمک کنند و به این برنامه بپیوندند.

در این برنامه کاربرانی که مایل باشند، می توانند به برنامه ی تست آفیس 2016 بپیوندند و به تمام امکانات این برنامه پیش از عرضه ی عمومی آن، دسترسی پیدا کنند. این برنامه شبیه پیش نمایش ویندوز طراحی شده است و هدف مایکروسافت از آن، جمع آوری بازخوردهای کاربران از میزان بهره وری آفیس جدید، آزمایش قسمت های مختلف و میزان کاربر پسندی آن است.

در این برنامه، همه ی کاربران می توانند برای توسعه ی آفیس 2016، پیشنهادات خود را به مایکروسافت ارائه دهند. این برنامه تنها برای کاربران ویندوز، ویندوز فون و آندروید در دسترس خواهد بود، اما به گفته ی مایکروسافت، برنامه یی اختصاصی نیز برای کاربران مک طراحی شده است.

پورتال تستی مایکروسافت برای آفیس 2016، به کاربران اجازه ی بحث و استدلال در خصوص این برنامه را می دهد. این کمپانی در واقع درصدد جمع آوری ایده ها و بهره گیری فنی از آن ها می باشد.
همچنین برای دسترسی به این برنامه ی تستی باید از کاربران آفیس 365 بوده باشید.

آفیس 2016 در ماه سپتامبر رونمایی شد و ویژگی های جدیدی از جمله یکپارچه سازی در قسمت همکاری برای نوشتن در نسخه ی وورد دسکتاپ، پاورپوینت، وان نوت و اسکایپ به آن اضافه شده است.
به روز رسانی آفیس 2016 برای کاربران ویندوز اصلی پس از عرضه ی عمومی اجباری خواهد بود و دانلود و نصب آن به صورت خودکار صورت می گیرد.

ویژگی برتر آفیس 2016 آن است که کاربران می توانند پیش از به روز رسانی آن را تست کرده و از جزییات آن آگاه شوند.


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ منتشر شد - پورتال امروز آنلاین