سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش شدید باران زندگی در اربیل مرکز کردستان عراق را مختل کرد


ایرنا/ بارش سنگین باران از صبح امروز در شهر اربیل سبب ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم و تردد در سطح شهر شد و بسیاری از معابر به روی مردم این شهر بسته شد.

با توجه به حجم بالای باران در اربیل، بسیاری از معابر شهری دچار آبگرفتگی شده و برخی از خانه ها زیر آب رفته است.
هنوز گزارشی از تلفات و خسارات دریافت نشده است، اما گزارش ها حاکی است که بارش های یکی دو روز اخیر خسارات زیادی به مغازه ها و منازل مردم اربیل وارد کرده است.
هواشناسی اقلیم کردستان اعلام کرده است که بارندگی ها تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت و در مناطق کوهستانی نیز برف خواهد بارید.
طی یک هفته گذشته شهرهای کرکوک، بغداد و برخی شهرهای مرکزی و جنوبی عراق در پی بارندگی های سیل آسا ، دچار آبگرفتگی و نفوذ آن به داخل منازل و حتی مراکز دولتی از جمله بیمارستان ها شد.
در بغداد که هنوز آثار بارش های شدید قبلی از آن زوده نشده، گفته شده که تعدادی از شهروندان از جمله کودکان به دلیل اتصال کابل های برق و نفوذ آب به شبکه سیم کشی منازل دچار برق گرفتگی شده و جان دادند.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و تگرک در بوشهر قبل از باران 19/8/94