سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه موقت تهران: اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با جرم مشهود مورد اقبال مردم قرار گرفت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی خطیب موقت تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز جمعه تهران ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: دلسوزی‌ها متفاوت است و گاهی این دلسوزی نسبت به دیگران و گاهی نسبت به خود است اما طبق منطق مولا علی (ع) باید دلسوز خود باشید و به فکر این باشید که جانتان به کمال برسد.

امام جمعه موقت تهران افزود: کسی که بنده خدا شود و سرمایه‌های خود و به ویژه سرمایه جوانی را در مسیراطاعت خدا به کار گیرد دلسوز خود است اما اگر این سرمایه در مسیر شیطان وعبور از خطوط قرمز الهی به کار گرفته شود این خیانت به خود فرد است.

خطیب موقت تهران با بیان اینکه در حال حاضر حال و هوای اربعینی کشور را فرا گرفته است، تصریح کرد: امروز صحبت دو میلیون نام‌نویسی برای زیارت کربلاست و راهپیمایی اربعین در واقع مانور وفاداری به دین است.

وی با اشاره به حضور 20 میلیون نفر برای زیارت امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مسئولان همانطور که تاکنون با مواکب حسینی همراهی کردند، تا نهایت همراه این زائران عزیز سالار شهیدان باشند.

خاتمی در ادامه خطبه به اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با جرم مشهود اشاره کرد و آن را وظیفه قانونی نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی اعلام کرد که با ماشین‌هایی که آلودگی صوتی ایجاد، به نوامیس تعرض و در ماشین کشف حجاب کنند، برخورد می‌کند لذا این اقدام از سوی مردم مورد اقبال قرار گرفته و اکثریت نمایندگان نیز این کار را تجلیل کرده‌اند.

خطیب موقت تهران با اشاره به حمایت رئیس قوه قضاییه از این اقدام خاطرنشان کرد: ما هم به سهم خود هر گاه در مسیر امنیت صلاح این مردم در نظر گرفته شود آن را تأیید، حمایت و به نیروی انتظامی سفارش می‌کنیم که مهر و محبت را با قاطعیت در آمیزند چرا که کسی که مرتکب خطا شده بیمار است و با بیمار با خشونت رفتار نمی‌کنند.

وی در ادامه به مسئله روز عرصه بین‌الملل یعنی حوادث فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: بنده 5 مطلب را در این زمینه خواهم گفت، مطلب اول اینکه روشن است ما به شدت این جنایت تروریستی را در فرانسه  و هر نوع آدم‌کشی را در قالب ترور محکوم می‌کنیم.

خاتمی با بیان اینکه ترور با دین ما میانه‌ای ندارد، یادآور شد: در حادثه کربلا و در مرحله اول که مسلم‌ابن عقیل به کوفه رفت می‌توانست ابن‌زیاد را ترور کند اما این کار را انجام نداد؛ این کار دلایلی داشت از جمله اینکه حضرت رسول (ص) می‌فرمایند کسی که مؤمن است تروریست نمی‌شود.

خطیب موقت تهران با تأکید بر اینکه جانیان داعش در ذهن هر وجدان انسانی محکوم هستند، خاطرنشان کرد: داعش و گروه‌های تکفیری برای مبارزه با اسلام تولید شده‌اند و آغاز تولد این مولودهای شوم به هنگام بیداری اسلامی و خیزش سریع اسلام در جهان بود از این رو آنها مأموریت جز تخریب اسلام ندارند.

ادامه دارد ...


ویدیو مرتبط :
تذکر امام جمعه موقت تهران به دولت