فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی در گرگان به مناسبت اعیاد شعبانیه


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از حوزه هنری استان، در این نمایشگاه 20 اثر تصویرسازی با تكنیك تركیب مواد از صفا علایی هنرمند استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان در این زمینه گفت: این نمایشگاه در گرامی داشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت قائم (عج) از سوی واحد هنرهای تجسمی این اداره از عصر دوشنبه گشایش یافت و به مدت 10 روز در محل نگارخانه سوره آماده حضور علاقه مندان است.
به گفته دانیال كلاهدوزی، علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 19 عصر از این آثار دیدن كنند.
وی با دعوت خانواده ها جهت بازدید از این نمایشگاه، افزود: علایی هنرمند گرگانی، دارای مدرك كارشناسی ارتباط تصویری بوده و از جمله هنرمندانی است كه در واحد تجسمی این مركز حضور مستمر و فعال دارد و از جلسات و كارگاه‌های واحد تجسمی نیز بهره مناسبی برده است.
وی ادامه داد: نگارخانه سوره حوزه هنری در گرگان - خیابان 5 آذر ، آذر 1/18 واقع است و هنرمندان تجسمی كه مایل به برگزاری نمایشگاه هستند می توانند با مراجعه به واحد هنرهای تجسمی و ارایه آثار از این فضای زیبا بهره مند شوند.
كلاهدوزی در پایان توجه مسوولان فرهنگی را به هنرمندان جوان مهم بیان كرد و گفت: برگزاری نمایشگاه های آثار هنرمندان در رشته های مختلف علاوه بر آشنایی و بهره مندی عموم از این هنرها، باعث تشویق نسل جوان به خلق آثار هنری نیز خواهد شد.
1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حاج محمود کریمی به مناسبت اعیاد شعبانیه