ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چهارمین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور 28 آبان برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین دوره مسابقه قهرمانی کشور اسلالوم 28 آبان ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی برگزار می‌گردد.

مسابقه آقایان در سه کلاس 1500 سی سی ، 1500 تا 2000 سی سی و کلاس آزاد برگزار خواهد شد و بانوان هم در دو کلاس 1500 سی سی، 1500 تا 2000 سی سی به رقابت می پردازند.

در هر کلاس 2نفر از هر استان جمعا 10 نفر، 4نفر خانم در 2 کلاس و 6 نفر آقا در سه کلاس مجاز به شرکت هستند.

*دومین راند رقابتهای ریس اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار شد

دومین دوره رقابت های ریس اتومبیلرانی قهرمانی کشور با حضور بیش از 90 شرکت کننده در 2 بخش بانوان و آقایان از سراسر کشور در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در کلاس پراید اختصاصی مهدی صحافی‌پور اول شد، ایمان عرب زاده دومی این کلاس را به دست آورد و ارسلان علیزاده بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس 405 اختصاصی مهرداد صفری ، علی اکبر مقیمی و محسن مقرون مفرد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس تویوتا(جی تی)که با همت هیات خوزستان راهی مسابقات شدند توانستند در این رقابتها خوش بدرخشند و هر سه سکوی نخستین دوره ریس را به خوزستانی ها اختصاص دهند، در این کلاس پدرام بابایی اول شد ایمان کاظمی عنوان دومی را به خود اختصاص داد و رایان جعفرزاده بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس پراید(بی پی) علی شیرزاد بر روی سکوی نخست ایستاد،علیرضا مبارکی دوم شد و محسن مصیبی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی توربو مرتضی شاد فرخ عنوان اولی این کلاس را به دست آورد،پاتریک آبنوسی دوم شد و امیر حسین شادفرخ بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس BMW اختصاصی اتمسفری علیرضا صحتی و امیررضا صحتی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و مرتضی محمد طاهری نیز سوم شد.

در کلاس اتومبیل های آمریکایی حمید یعقوب پور بر روی سکوی نخست ایستاد،کیانوش طرخوران دوم شد و حمید رضا سید مرتضی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس 1400 جی تی نیز سید سیامک موسوی، فرشید طراح و مجید جوانمردی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس BPGT بهرام اژدر اول شد، مهدی حسن پور بر روی سکوی دوم ایستاد و محمدرضا محمدی عنوان سومی را به دست آورد.

در رقابتهای کلاس 206 اختصاصی نیز نتایج پس از بررسی های مستندات داوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور 8 اذر (2)92