سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیته حقیقت‌یاب فاجعه منا هنوز هیچ گزارشی ارائه نداده است


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، فرشته روح‌افزا همسر شهید احمد حاتمی از جانباختگان سقوط بالابر در مکه مکرمه در نشست‌خبری اعلام موجودیت "انجمن خانواده‌های مهاجران" که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه باید علل حادثه منا و مکه روشن شود و اجازه ندهیم که خون حجاج خانه خدا به هدر برود، گفت: ما احساس کردیم که هنوز این مسئله از سوی مسئولان به صورت جدی پیگیری نمی‌شود و کمیته حقیقت‌یاب فاجعه منا نیز هنوز هیچ گزارشی از کار خود نداده است.

وی ادامه داد: عربستان سعودی بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی خود را در برگزاری و گرداندن مراسم حج نشان داده و این موضوع در سال‌های قبل نیز اتفاق افتاده و امام‌خمینی(ره) فرموده بودند که آل سعود خادم‌الحرمین نیستند، بلکه خائن الحرمین هستند.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تشکیل "انجمن خانواده‌های مهاجران" افزود: این انجمن که برای پیگیری حقوقی خانواده‌های قربانیان مکه و منا تشکیل شده، هیچ هدف سیاسی ندارد و به هیچ دسته و گروه انتخاباتی وابسته نیست و ما تنها به دنبال احقاق حقوق مهاجران الی‌الله هستیم.

روح افزا با درخواست از خانواده قربانیان منا و مکه برای ارائه مستندات خود از این دو فاجعه، گفت: از تمامی خانواده‌های جان باختگان و مفقودان منا و مکه درخواست داریم تا هر فیلم، گزارش و عکسی از این فاجعه داشتند برای ما بفرستند تا بتوانیم به مجامع بین‌المللی ارائه کنیم.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
پرونده کمیته حقیقت یاب فاجعه منا