سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دختری که ۱۰ سال گمشده بود در کافی‎نت پیدا شد


هفت صبح/ والدین Xiao Yun تصور می کردند دخترشان که ۱۰ سال پیش از خانه فرار کرده و هرگز بازنگشته بود، حتما جان خود را از دست داده. اما هفته گذشته پلیس این دختر را که اکنون ۲۴ سال سن دارد، زنده و کاملا سالم در یک کافی نت پیدا کرده اند.

به گزارش «چاینا مورنینگ پست» این خانم ۱۰ سال پیش، هنگامی که فقط ۱۴ سالش بوده در پی مشاجره با خانواده خود، خانه را ترک کرده و تاکنون هم هیچ خبری از او به دست نیامده بوده. تا اینکه چند روز پیش در یک کافی نت در حالی که «کراس فایر» بازی می کرده او را پیدا کرده اند.

در تحقیقات پلیس مشخص شد او از کارت شناسایی جعلی برای ورود به کافه های اینترنتی استفاده می کرده و در سال های اخیر تقریبا همه روز خود را در چنین مکان های سپری می نموده است. پس از دستگیری اعتراف کرده که چند سال پیش از خانه فرار کرده بوده و در کافی نت ها مشغول به کار بوده و تاکنون تقریبا با انعام مشتری ها زندگی کرده و برای کسب درآمد بیشتر، صندوق داری نیز انجام می داده است.

پس از مخالفت های ابتدایی، سرانجام Yun قبول کرده تا با خانواده خود ملاقات کند. پدر و مادر او در تمام این ده سال به امید اینکه فرزندشان با آنها تماس بگیرد، شماره تلفن خود را عوض نکرده بودند.

پس از این ملاقات مادر Yun گفته: «من انسان خشن و بداخلاقی هستم و قبلا دایم دخترم را سرزنش و با او بدرفتاری می کردم. اما حالا او بزرگ شده و من هرگز با او بد صحبت نخواهم کرد.»


ویدیو مرتبط :
مادر و دختری که بعد از 40 سال همدیگر را پیدا کردند!